Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei! Det tok 1,5 år for meg å bli gravid med det første barnet (var ingenting galt med meg eller mannen), men ble heldigvis gravid på naturligvis til slutt. Jeg har regelmessig mensen og eggløsning, og vi traff alltid på EL. Betyr dette at det alltid kommer til å ta tid for meg å bli gravid? Eller var det bare en tilfeldighet?

Anonymkode: ac029...211

Videoannonse
Annonse
Gjest babystøv
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:
Hei! Det tok 1,5 år for meg å bli gravid med det første barnet (var ingenting galt med meg eller mannen), men ble heldigvis gravid på naturligvis til slutt. Jeg har regelmessig mensen og eggløsning, og vi traff alltid på EL. Betyr dette at det alltid kommer til å ta tid for meg å bli gravid? Eller var det bare en tilfeldighet?

Anonymkode: ac029...211

Det tror jeg ingen av oss kan svare på. Noen bruker evig lang tid på første for å så bruke en mnd på neste. Og noen bruker en mnd på første og evig lang tid på andre. Dette må du nesten bare prøve deg frem til å se! :) 

Skrevet

Det er ingen fasit for dette. Det er mye som spiller inn og som kan skje både for deg og mannen din. Kanskje har mannen nedsatt sædkvalitet som kan gjøre at dere har vanskeligheter med å bli gravid feks. Ellers er det mye som skal klaffe. Det er mange som slet med nr 1, men ble rask gravid med nr 2. Noen får bare 1 barn. Jeg ble rask gravid med de barna jeg har, men har prøvd i et halvt år uten å lykkes med ny mann. Lykke til.

Anonymkode: 7513a...ad5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...