Gå til innhold

Gruppesex?

Camigirl

Anbefalte innlegg

Typen min vil at vi skal være med i et forum for gruppesex men jeg er usikker. Han har kontakt med et forum på 4 par og de vil utvide med et nytt par. På en måte blir jeg veldig kåt og fristet av tanken på å ha sex med andre men samtidig også litt redd. Er det noen andre som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

selv har vi prøvd partnerbytte og 4kant.  Vi har vært sammen i 10 år og dette har vært en av våre fantasier en god stund. Etter en god prat så begynte vi å utfordre oss selv i år, noe som har resultert i ennå bedre parforhold samt sexliv. (Begge deler var bra fra før av).  Om begge ønsker dette, samt at dere er flink til å prate om alt i forkant så kan i alle fall jeg/vi anbefale dette på det sterkeste! NB:  Før vi gikk videre så besøkte vi VIP i Oslo noen ganger før vi betrodde oss med et par som vi hadde en fin kjemi med. Der får dere i alle fall et inntrykk om dette er noe for dere!   Hvilket forum er det han bruker?  

Anonymkode: dd971...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Det hjalp meg noe. Det er en gruppe på 4 par i 30 årene som har utviklet seg over tid. De har holdt på i litt mer en ett år. Nå vil de utvide met ett par til. De møtes en gang hver 14 dag og alle har sex med alle slik at det ikke danner seg tilhørighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.  Er dette et privat forum?   Hva tenker du at du ønsker å gjøre?  Evnt kan dere varme opp på VIP en onsdag/lørdag (par-/begynnerkveld). Da vil du fort se om dette er noe for dere.  I alle fall slikt vi begynte! ( Hadde kun sex i samme seng/foran andre til å begynne med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er et privat forum.  Vi skal treffe et av de andre parene på onsdag, Jeg er villig til å prøve for å se om det gir meg noe. Da får jeg se om jeg kan tenke meg å møte alle de andre neste onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erfaringen vår med å ha gruppesex var vedig positiv. Det var utrolig erotisk og jeg som kvinne fikk min livs beste orgasme. jeg var nok den som var mest skeptisk og tilbakeholden. Sikkert derfor det andre paret hadde mye konsentrasjon på meg og mitt utbytte av dette. Jeg har helt klart fått mersmak og etter å ha snakket om det vi vurderer å starte en ny gruppe bestående av 3-4 par fra Bergens område. Er det noen som ønsker å prøve dette ut med oss så ta kontakt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin måte å få kjønnssykdom på, og et godt alternativ om man ikke er glad nok i partneren sin.

Anonymkode: 9f36d...689

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fin måte å få kjønnssykdom på, og et godt alternativ om man ikke er glad nok i partneren sin.

Ugh, herregud. Enkelte har kanskje et litt mindre firkantet perspektiv. Er det så vanskelig å forstå? Eller er du misunnelig kanskje? Skjønner ikke helt teorien med kjønnssykdommer heller, dette er jo snakk om par..

Anonymkode: 57d4b...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dere da å melde dere inn i lyst-club.no.

Der treffer dere mange seriøse likesinnede med treffstedet ol.  Vi er selv der ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enn om man bruker kondom, og et like glad i hverandre etterpå? Hva sier du det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fakta:. Over 95% av de som er i dette miljøet får et bedre samliv og sexliv.  De resterende 5% er par som har gått inn i dette miljøet på feil vilkår.  Begge parter var ikke enig, har ikke pratet godt om dette på forhånd ol.  

Kondom med endre enn sin egen partner er et must i et slikt miljø. Er den største selvfølge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fakta:. Over 95% av de som er i dette miljøet får et bedre samliv og sexliv.  De resterende 5% er par som har gått inn i dette miljøet på feil vilkår.  Begge parter var ikke enig, har ikke pratet godt om dette på forhånd ol.  

Kondom med endre enn sin egen partner er et must i et slikt miljø. Er den største selvfølge ;)

Hvilke fakta baserer du deg på? 

Er så lei bedrevitere som spyr ut fakta uten grunnlag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ugh, herregud. Enkelte har kanskje et litt mindre firkantet perspektiv. Er det så vanskelig å forstå? Eller er du misunnelig kanskje? Skjønner ikke helt teorien med kjønnssykdommer heller, dette er jo snakk om par..

Anonymkode: 57d4b...f3c

Vel det er ikke å komme bort ifra at om man var tilfredstilt med partneren sin så ville man aldri oppsøkt gruppesex. Muligheten øker for kjønnssykdommer jo flere sexpartnere man har, at du utelukker mulighetene fordi de er par er bare naivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...