Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #1 Skrevet 23. november 2004 Jeg er SÅ dårlig på og forklare men jeg prøver ihvertfall. Moren min har sett noen som har ett smykke som hun synes er så fint - det er glassanheng formet som en fisk - på sånn skinnsnor - noen som vet hva jeg mener og evnt hvem som har det?!? På forhånd takk! Stine
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #3 Skrevet 24. november 2004 JAAAAA - mamma hadde sett ett i turkis - det var visstnok knalltøft! Hadde vært moro og fått tak i det til jul da! Vet du Mie hvem som har sånt?!? TAKK skal du ha forresten!
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #4 Skrevet 24. november 2004 Smykket til Märtha var laget av kunstneren Camilla Prytz. Hjemmesiden hennes er her, her står det også hvem som forhandler tingene hun lager http://www.camillaprytz.no/index2.html
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #5 Skrevet 25. november 2004 TAKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Cerise Skrevet 28. november 2004 #6 Skrevet 28. november 2004 Noen som vet priser på disse lekre smykkene?
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2004 #7 Skrevet 28. november 2004 Glemte denne tråden helt, jeg, men ser at du har fått svar. Hun har så mye fint, både smykker og ting&tang til hjemmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå