Gå til innhold

Min søster skal gifte seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Min søster eller jeg er halv broren til moren hennes, men jeg kaller henne for søster fordi hun er eldre enn meg.  Hun skal altså gifte seg snart, jeg er glad for det, vi har alltid vært glad i hverandre. Så jeg er ikke så vant med å gå på bryllup og sånne ting. Så derfor  lurer jeg på om det blir unormalt om jeg ikke går? Kommer hun til å bli sur? Hva kommer moren og hun til å tenke? Burde jeg gå? 

Grunnen til at jeg ikke vil gå er at stedet der ho skal ha bryllups festen er litt langt og eg har ikke bil for tiden.

Takk på forhånd 😊

Anonymkode: 4f619...d58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil si at du egentlig er onkelen hennes? 

Jeg synes det er veldig, veldig rart å ikke dra i bryllupet til en du er glad i fordi det er langt unna og litt kronglete å dra til. Så lenge det er praktisk gjennomførbart og du ikke hindres av økonomi eller lignende i hvert fall. Går det an å ta tog, fly, sitte på med noen, hva som helst, så burde du dra.

Skrevet

Kan du ikke snakke med henne og forklare situasjonen da?

Skrevet

Det er vel gjerne andre som skal i dette bryllupet også som det er mulig å sitte på med?

Skrevet

Hvis det bare er transport som er i veien, så er det vel enkelt å løse? Site på med en annen familiemedlem?

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring. 

Mynona, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...