Teaa Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 Ønsker meg skikkelig en undercut, men finner ikke noe info om hvor jeg kan skaffe meg det på nettet. Vet ikke helt om jeg kan dra til. "vanlig" frisør for å få en undercut med mønster og sånn... Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg det? Litt sånn som på bildet, by the way...
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Tenk deg litt om først Den varer i en uke hvis du har normal hårvekst. Toppen to. Anonymkode: 3cd6b...a21 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 Jeg ville dratt til frisøren. Hvor ellers hadde du tenkt å fåslikt mønster? Anonymkode: 62321...8d0
Maleficenta Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 På Sunday, October 30, 2016 den 1.23, Teaa skrev: Ønsker meg skikkelig en undercut, men finner ikke noe info om hvor jeg kan skaffe meg det på nettet. Vet ikke helt om jeg kan dra til. "vanlig" frisør for å få en undercut med mønster og sånn... Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg det? Litt sånn som på bildet, by the way... Er noen vanlige frisører som gjør dette. Ville gått innom flere og spurt om jeg var deg
funginger Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Jeg vil tippe herrefrisører kan gjøre det, i hvert fall sånne tyrkiske/kurdiske/pakistanske frisører f.eks.? Har sett flere gutter/unge menn med minoritetsbakgrunn med slike mønster i håret. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 Jeg gjør det bare hos den vanlige frisøren min. Hun er 70 år og jobber fra kjelleren sin. Klarer hun klarer alle. Det er dyrt å opprettholde da, og det suger skikkelig når du går lei og bestemmer deg for å gro den ut. Jeg gav opp det og har bare fortsatt å ha det, så vær helt sikker på at du vil, og at du har råd, og at du ikke har noe problem med å se en smule teit ut på hue i flere måneder når det gror ut Anonymkode: f962e...c8d
Maleficenta Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 Men har man langt hår er det jo ikke problem å skjule undercuten når den ikke er fin lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå