AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 Er fullstendig i sjokk! Bonussønn har vært litt i problemer i det siste og far legger alt ansvar over på mor. Nå nettopp sa han "Hva kan man forvente når man har en hore til mor" . Kjente jeg mistet all respekt for min samboer. Vi har vært sammen i 7 år og har 3 fellesbarn. Fy faen, kjente jeg ble kvalm. Hvordan kan han si det om moren til sitt eget barn? Ps: mor og far samarbeider ikke, de bare krangler, så alt samarbeid går gjennom meg og mor. Vi samarbeider bra og prater på tlf daglig. Hun er utrolig snill og flink mor. Ble helt dårlig av at min samboer kan kalle eksen sin for noe så stygt. Anonymkode: 64ab2...ff6 6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Ligger moren mye rundt? Anonymkode: cc558...581
TinaChristina Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg blir helt i sjokk over at du godtar å være den som samarbeider med din samboers eks om DERES barn! Denne fyren høres svært lite voksen ut. 2
Nappetass1 Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 Virker som om det er veldig mange som ikke forstår hva en hore er. Uansett, skjønner godt du er skuffet over samboer. I det hele tatt virker han ikke særlig hyggelig. Der ser du hva du må forholde deg til om dere skiller lag Forstår han ikke selv hvor uakseptabel oppførselen sin er? 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #5 Skrevet 29. oktober 2016 Det er bare et ord som også kan brukes som skjellsord, uten at man nødvendigvis mener det bokstavelig. Hadde det vært bedre om han hadde kalt henne et hespetre eller ei heks eller noe sånn? Syns du skal være lojal mot samboeren din her, i noe som åpenbart er en vanskelig situasjon. Anonymkode: d1344...75c
Drama.Queen Skrevet 29. oktober 2016 #6 Skrevet 29. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ligger moren mye rundt? Anonymkode: cc558...581 Hva faen har det å si? Hun fortjener uansett ikke å bli kalt hore, hvertfal ikke av en hun har barn med. En kan være flott mor selv om man "ligger rundt". 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #7 Skrevet 29. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ligger moren mye rundt? Anonymkode: cc558...581 Nei. Hun har vært gift i over 10 år med samme partner. Hva hun har gjort tidligere er irrelevant og ikke noe jeg ønsker å vite. Hun er et godt menneske og det er en uting å kalle kvinner for horer! 3 minutter siden, CaramelDevil skrev: Jeg blir helt i sjokk over at du godtar å være den som samarbeider med din samboers eks om DERES barn! Denne fyren høres svært lite voksen ut. Jupp, kanskje. Er så vant til det, så lar det ture og gå. Så lenge vi har det fredelig er det det viktigste. Bryr meg mye om mitt bonusbarn. 2 minutter siden, Nappetass1 skrev: Virker som om det er veldig mange som ikke forstår hva en hore er. Uansett, skjønner godt du er skuffet over samboer. I det hele tatt virker han ikke særlig hyggelig. Der ser du hva du må forholde deg til om dere skiller lag Forstår han ikke selv hvor uakseptabel oppførselen sin er? Sa at han måtte sove på sofaen i kveld. Synes det var skikkelig ekkelt sagt av han. Kjenner jeg ble veldig skuffet jeg sa at han ikke kan kalle andre mennesker for slike ting. Han mente at joda, det kunne han. Hva i alle verden? Anonymkode: 64ab2...ff6 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #8 Skrevet 30. oktober 2016 Enig med deg, TS. Vitner om lite respekt for kvinner! Hva om dere krangler, skal han kalle deg for hore også da? Skjerpings til mannen, og han burde lære seg å samarbeide med eksen. Anonymkode: 2f101...dcc 1
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 30. oktober 2016 #9 Skrevet 30. oktober 2016 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er fullstendig i sjokk! Bonussønn har vært litt i problemer i det siste og far legger alt ansvar over på mor. Nå nettopp sa han "Hva kan man forvente når man har en hore til mor" . Kjente jeg mistet all respekt for min samboer. Vi har vært sammen i 7 år og har 3 fellesbarn. Fy faen, kjente jeg ble kvalm. Hvordan kan han si det om moren til sitt eget barn? Ps: mor og far samarbeider ikke, de bare krangler, så alt samarbeid går gjennom meg og mor. Vi samarbeider bra og prater på tlf daglig. Hun er utrolig snill og flink mor. Ble helt dårlig av at min samboer kan kalle eksen sin for noe så stygt. Anonymkode: 64ab2...ff6 Jeg syns det er fint at du reflekterer rundt din samboeres oppførsel og om han gjør noe som er riktig eller ikke. Man blir jo litt skremt om hvordan samarbeidet ville blitt hvis dere en dag slo opp og måtte samarbeide sammen. Jeg ville blitt irritert selv hvis noen brukte så ufine ord om andre, spesielt noen som man har stått i en så nær relasjon med. Nå vet jeg jo ikke hvor gammel bonussønnen er, eller hva slags problemer det er snakk om så det er vanskelig å si noe om det. Endret 30. oktober 2016 av Wanda Maximoff
Kontormus Skrevet 30. oktober 2016 #10 Skrevet 30. oktober 2016 Det er fullstendig uakseptabelt! Her må du forklare - MED STORE BOKSTAVER - at slik skal det ikke være i deres hjem. Det er respektløst overfor stesønnen, deg og deres barn. Og man lærer ikke barna at å kalle noen for slikt er ok. "Joda, det kan han"? Ja, da får han vel bo alene i en hule hvis han påberoper seg retten til å leve ut alle sine innfall og drite i alle rundt seg. 3
Kattugla Skrevet 30. oktober 2016 #11 Skrevet 30. oktober 2016 Herreminhatt.. Håper ikke gutten var tilstede når far kom med dette utbruddet Barn kan dessuten få det trøblete i tenårene uten at foreldrene har noen direkte årsak i det. Om noe, høres det mer ut som din mann er et dårlig forbilde som ikke klarer å snakke med moren til sin sønn og attpåtil har et slikt ordbruk om henne.. 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #12 Skrevet 30. oktober 2016 Bonussønn er 17 år gammel. Han var ikke hjemme, så han har ikke hørt det. Samboer er en god far, men tar ikke så mye ansvar når det kommer til min bonussønn sine problemer. Guttungen er mye i slåsskamper, i bråk med politiet osv. Han er en veldig snill gutt, men har dessverre havnet i feil miljø. Har prøvd å si til både mor og far at det er NÅ det er viktig at de samarbeider. Anonymkode: 64ab2...ff6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå