Arwen Skrevet 23. november 2004 #1 Skrevet 23. november 2004 Hva hadde dere i vesken bryllupsdagen. *skriver lister*
Gjest Melk Skrevet 23. november 2004 #2 Skrevet 23. november 2004 Lipgloss Penger Hårspray Hodepinetabletter Ekstra strømper Det var alt jeg trengte (brukte kun lipglossen og penger/kredittkort). Hadde ikke veske engang, hadde det i kåpelommen til forloveden.
*tine* Skrevet 23. november 2004 #3 Skrevet 23. november 2004 Hadde ikke veske jeg... Eneste jeg fikk bruk for var påfyll av lebestift, og den hadde forloveren min kontroll på. Hodepinetabletter er også kjekt å ha i nærheten.
RoadQueen Skrevet 23. november 2004 #4 Skrevet 23. november 2004 Hadde heller ikkje veska, mannen hadde leppestiften i lomma. Hadde på førehand lagt inn ein pose med hovudverkstablettar, lommeduk, reserve strømper o.l i festlokalet.
Rød Skrevet 23. november 2004 #5 Skrevet 23. november 2004 Lipgloss, lakerol, pudder ( et must ifølge fotografen...) og et ekstra par strømper Savnet ingenting!!
Gjest MrsL Skrevet 23. november 2004 #6 Skrevet 23. november 2004 Lipgloss, lypsyl, bankkort, mobiltelefon, øyemakeup, lommetørkle, talen min
Loolaa Skrevet 23. november 2004 #7 Skrevet 23. november 2004 Lipgloss og pudder. Hadde rom på hotellet der vi feiret, så jeg gadd ikke fylle så mye i veska.
nessi Skrevet 24. november 2004 #8 Skrevet 24. november 2004 Hadde ikke veske. Forloveren min hadde leppestiften og pudderet mitt.
Cr@sh Skrevet 24. november 2004 #9 Skrevet 24. november 2004 I min veske hadde jeg: leppestift lipgloss lommetørkle pudderpute (giftet oss om sommeren - greit å ha til å fjerne glans i ansiktet) Savnet ingenting jeg heller... Cr@sh
Lullu Skrevet 24. november 2004 #10 Skrevet 24. november 2004 Hadde ingen veske jeg. Forloveren min hadde det jeg trengte - dvs. lipgloss. Hodepinetabletter, ekstra strømper osv. lå i bag'en som skulle med til hotellet på kvelden. Ellers hadde vi kurver på toalettene der hodepinetabletter osv. lå. Nok å holde styr på løfting av slør/slep og bukett syntes nå jeg
Tosca Skrevet 24. november 2004 #11 Skrevet 24. november 2004 Jeg hadde ikke veske. Men forloveren min hadde pudder og leppestift i sin veske. Det var alt jeg trengte.
Siam Skrevet 25. november 2004 #12 Skrevet 25. november 2004 Jeg hadde heller ikke veske, men forloveren min hadde lebestiften min i veska si.
Gjest Tex Skrevet 25. november 2004 #13 Skrevet 25. november 2004 Jeg hadde veske med lite lommespeil, leppestift og øyenskygge som jeg frisket opp i løpet av vår litt lange fotoseanse. Det var vel det tror jeg......... Helt unødvendig, jeg kunne hatt det i hva som helst, og den ble overhodet ikke brukt på festen.
Arwen Skrevet 25. november 2004 Forfatter #14 Skrevet 25. november 2004 Jeg har en veske som hører til kjolen, regner med at den bare blir tatt vare på av forloveren min, gidder ikke gå å huske på den hele dagen. Kommer bare til å bruke den slik at jeg lett finner mine ting
Gjest blyg (ikke logget inn) Skrevet 26. november 2004 #15 Skrevet 26. november 2004 Hei, jeg hadde heller ikke veske, mine forlovere hadde lipglos og lommetørkle for meg, og rett før middagen var en av de og la lommetørkle, lipglos og tale i en liten "lomme" som vi hadde limt under bordet der jeg skulle sitte, slik at jeg bare kunne hente frem det jeg trengte til en hver tid under middagen... det fungerte suupert! Er virkelig å anbefale så man slipper å ha slikt liggende løst på bordet... og min man så jo på den måten ikke at jeg skulle holde tale, før jeg dro den frem fra under bordet! blyg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå