LilleBille Skrevet 23. november 2004 #1 Del Skrevet 23. november 2004 Nå klarte jeg ikke vente lenger.. ... etter at så mange av dere har julepyntet dere .. måtte jeg bare finne frem julebena mine ... - selv om jeg egentlig hadde tenkt å vente til 1. søndag i advent.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. november 2004 #2 Del Skrevet 23. november 2004 Finner ingen jeg liker jeg :-? men er fortsatt på leit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 23. november 2004 #3 Del Skrevet 23. november 2004 JEG HAR!!! Crazee laget den til meg i fjor, og jeg er fortsatt takknemlig! Er den ikke søt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 23. november 2004 Finner ingen jeg liker jeg :-? men er fortsatt på leit. Her er en liten julealv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. november 2004 #5 Del Skrevet 23. november 2004 Her er en liten julealv... tusen takk :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 23. november 2004 #6 Del Skrevet 23. november 2004 Prøvde å lage meg en avatar her om dagen, men som dere ser, er den ikke helt perfekt. Den hører også til å bevege seg, men det sluttet den med da jeg la den til som avatar.. Så jeg lurer på hvordan deres blir så pene. Og hvordan beholde på bevegelsen?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. november 2004 #7 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har! Hadde også tenkt å vente til søndag, men nå er den framme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 23. november 2004 #8 Del Skrevet 23. november 2004 Så jeg lurer på hvordan deres blir så pene. Og hvordan beholde på bevegelsen?? :klø: Det hadde i alle fall ikke jeg greid å få til selv! Min lille vandrende sau er spesiallaget til meg av en ekspert på området! Men nå skal nisselua av til det blir litt nærmere jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. november 2004 #9 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg skulle også gjerne hatt en julete meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2004 #10 Del Skrevet 23. november 2004 Har ikke noe "meg" - er en avatar-forbruker! Men denne var søt da - har pyntet seg med gevir og rød nese. Akkurat slik har jeg lyst å gjøre med katten min. (men pus er ikke helt enig. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 23. november 2004 #11 Del Skrevet 23. november 2004 finner ingen monroe med nisselue jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 23. november 2004 #12 Del Skrevet 23. november 2004 Skulle gjerne gjort katten min litt julete, men vet ikke hvordan jeg får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 23. november 2004 #13 Del Skrevet 23. november 2004 LilleMy vil også ha nisselue eller no', men vet ikke hvordan hun gjør det?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. november 2004 #14 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har en juleavatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 23. november 2004 #15 Del Skrevet 23. november 2004 Skulle egentlig vente til 1. des, men greide ikke holde meg. Hadde en nyperose fra tidlig september fra før, og det ble så feil etter det kom snø her... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. november 2004 #16 Del Skrevet 23. november 2004 Ha, dere klarte ikke vente dere heller! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 23. november 2004 #17 Del Skrevet 23. november 2004 Noen som vet om en jule-ulv til meg? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 23. november 2004 #18 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har! Hadde også tenkt å vente til søndag' date= men nå er den framme. Så søt Arkana!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. november 2004 #19 Del Skrevet 23. november 2004 finner ingen monroe med nisselue jeg.... http://www.ezthemes.com/previews/d/dmblnd_..._santa_baby.jpg ikke nisselue, men ganske juelete da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke Skrevet 23. november 2004 #20 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå