Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:oops: Jeg går nå å ønsker meg en tatovering på armen. Ikke noe stort og prangende motiv, bare et lite et!

Jeg har luftet dette med familien, men den som ikke liker det er "gubben"! Hadde deres menn mye i mot din/deres tatovering? Har vært litt moro å hørt andres synspunkter på dette? Er lei av å høre kommentarer om at dette er man for gammel til! :hoho:

"Maeve" :kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det høres helt forfedeligt ut å bli for gammel for noe man vil.

Jeg vil bli gammel, å gjøre som jeg vil.

Jeg kunne tenke meg en selv, men hvet ikke hva jeg skal ta.

Jeg skal i allefall ikke spørre noen førts. :wink:

Kjærlighet er å la være å underlegge seg hverandre og å være oppmerksom på den usynlige kontrakten som sier at jeg er jeg og du er du.

Skrevet

Jeg blir ikke for gammel til å få en tatovering, og det er mitt valg.

Jeg har planer om å få en liten tatovering, og har bestemt meg for at det skal være min belønning til meg selv når jeg har slanket bort de kiloene jeg jobber med for å få bort.

Men en ting tenker jeg på (i motsetning til yngre jenter vil jeg anta) hvor vil tatoveringen fremdeles være fin selv når jeg blir gammel og "slarkete i skinnet". :P

• 2 uker senere...
Gjest engel1
Skrevet

Jeg valgte for 2 år siden å få tatoveringer. Er 40 og har nå to. Angrer ikke på det.

Alderen skal da ikke stoppe noen fra å gjøre det man har lyst til. Det er jo på den måten man blir gammel også i sinn.

Det viktigste er at man gjør det fordi man har lyst og ikke fordi det er en motegreie. Moter skifter og kan hende det er skikkelig harry med tatoveringer om 2 år...da er det viktig å ikke angre,

Lykke til

:roll:

Skrevet

Halloen jenter :kul:

Hadde en forferdelig diskusjon for 3 år siden da jeg bestemte meg for å tatovere et spyd på venstre skinke.

Jeg hadde tegnet det selv og viste det til mannen min.

----Da fikk jeg så hatten passet :):lol: :evil: 8) :x

Jeg var da 46 år og alt for gammel fikk jeg beskjed om. Jeg hadde litt tidligere pircet med et par steder, men de var ikke synlig.

Så..........jeg fikk min tato og er kjempefornøyd. Er ikke glad i store og synlige, men den på skinka er sååååå fin når jeg bruker bikini.

Hvorfor skal disse gubbene våre alltid få det som de vil?? Gir man etter gang etter gang, da har vi tapt.

Jeg gir meg bare i et nødstilfelle :hoho::hoho::hoho:

Det er jo vår kropp og bare vi selv bestemmer over den.

Enig????

Skrevet

Jeg synes ikke det er spesielt pent med tatovering, uansett hvor fint motivet er. Min anbefaling er at du plasserer tatoveringen bak på skulderen slik at den kan skjules av en veeeldig bred bh-stropp.

Lykke til!

(det gjør forresten dritvondt:)

Skrevet

:ler: Takker for alle fine svar, er nyss kommet hjem fra ferie.

Har ikke tatt tatovering ennå, men jeg vurderer det sterkt. Gubben er i mot hele greia, men det er min kropp og den bestemmer jeg over!!

Jeg så ei dame på stranden ho var bra mange år eldre enn meg og med en flott tatovering på skulderen!!

Skal bare finne en spesiell motiv, og så skal vi se! Om det gjør vondt, det bryr jeg meg ikke om! Det er nok verre å gå til tannlegen!! Jeg har høy smerteterskel, så det frykter jeg ikke. :hoho:

Hilsen "Maeve" :kul:

Gjest indiangranny
Skrevet

Hei Maeve (tøffa)

Ja gjør det du har lyst til støtter deg selv om jeg ikke har lyst på det selv.

Jeg var med gubben da han fikk tatoert inn et kors på brystet.Han satt og ristet i stolen,det minte meg om den elektriske stol hvor de henretter folk. :cry:

Jeg går andri inn der noe mer fikk nok jeg Maeve,og det beviste at det var smerte stor nok.

Han fikk ikke lov å dusje på 3 dager og det var ille for han som elsker å dusje.

hilen og klem fra

indianlady

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...