Holly Hobbie Skrevet 23. november 2004 #1 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har hatt vondt helt nederst i ryggen - eller rompa som man kaller det :oops: - i en del uker naa. Kjenner det noen ganger foran i bekkenet ogsaa. Jeg har sittet en del i forbindelse med jobben, men aldri hoert om lignende. Spurte legen, han hadde ikke noe godt raad. Er det farlig aa gaa rundt med konstant ubehag i bekkenet? Noen som har det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #2 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har hatt det på samme viset i mange år. Det som hjelper meg er å få et par behandlinger hos kiropraktor når det står på som verst. Da er jeg god ganske lenge. Jeg trodde lenge at det var bekkenet, men kiropraktor sier at det er ryggen og at det stråler derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la_luz Skrevet 23. november 2004 #3 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har også hatt problemer med bekkenet, det er visst skjevt viste det seg på rønken. Hjalp med et par turer til kiropraktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå