AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 Mitt værste mareritt er at jeg skal glemme barna.. Sånn som å glemme dem i bilen, butikken osv.. Min pappa glemte å hente meg mange ganger på fritidsaktiviteter da jeg var mindre. har dere noen gang glemt barna deres? Eller har dere blitt glemt selv? Anonymkode: 6cb05...3a2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg ble glemt flere ganger i barnehagen. Det kom ingen å hentet meg. Husker enda følelsen av å bety så lite at de ikke husket å hente meg. Anonymkode: 10c8f...0ab
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble glemt flere ganger i barnehagen. Det kom ingen å hentet meg. Husker enda følelsen av å bety så lite at de ikke husket å hente meg. Anonymkode: 10c8f...0ab Uff det er en forferdelig følelse Anonymkode: 6cb05...3a2 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 Har blitt glemt at jeg satt i bilen når foreldre skulle kjøre til jobb og barnehage, glemt å hentet i barnehage og sfo også. Samt sittet i bilen lenge når mor skulle levere julekort til venninner, osv. Dette var bare enktelttilfeller og jeg tviler ikke på at foreldrene mine elsker/elsket meg. Å glemme kan alle klare i blant Anonymkode: 3aef1...d9e 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Nei, har aldri blitt glemt. Jeg har heller ikke glemt noen av mine tre barn. Har stått i vinduet og vente på barn, og det har ikke kommet. Satt på skolen. Læreren sa at de som skulle på sfo skulle gå først, så var det de som skulle til bussen og læreren gikk ut med de. Var bare min som ikke skulle på noen av de plassene. Gikk en god stund før læreren kom inn i klasserommet igjen. Ikke alltid hun gjorde det heller. Jeg kom nesten ned til skolen og da kom de ut. Så en halv time etter at han skulle kommet hjem, kom de ut. Dagen etter så sa læreren at de som skulle hjem fikk gå først ut. Da sto jeg og ventet rett ovenfor skolen og så læreren følge han til døren. Anonymkode: ddde6...8ac
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Mitt værste mareritt er at jeg skal glemme barna.. Sånn som å glemme dem i bilen, butikken osv.. Min pappa glemte å hente meg mange ganger på fritidsaktiviteter da jeg var mindre. har dere noen gang glemt barna deres? Eller har dere blitt glemt selv? Anonymkode: 6cb05...3a2 Aldri. Forstår ikke at det er mulig! Håper omgivelsene sender bekymringsmelding til Barnevernet. Anonymkode: 962ad...1e6
minister-mio Skrevet 30. oktober 2016 #7 Skrevet 30. oktober 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Å glemme kan alle klare i blant Anonymkode: 3aef1...d9e Barna sine også? :O
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #8 Skrevet 30. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, har aldri blitt glemt. Jeg har heller ikke glemt noen av mine tre barn. Har stått i vinduet og vente på barn, og det har ikke kommet. Satt på skolen. Læreren sa at de som skulle på sfo skulle gå først, så var det de som skulle til bussen og læreren gikk ut med de. Var bare min som ikke skulle på noen av de plassene. Gikk en god stund før læreren kom inn i klasserommet igjen. Ikke alltid hun gjorde det heller. Jeg kom nesten ned til skolen og da kom de ut. Så en halv time etter at han skulle kommet hjem, kom de ut. Dagen etter så sa læreren at de som skulle hjem fikk gå først ut. Da sto jeg og ventet rett ovenfor skolen og så læreren følge han til døren. Anonymkode: ddde6...8ac Hæ? Anonymkode: 98834...6cc 15
Gjest HappyWaffle Skrevet 30. oktober 2016 #9 Skrevet 30. oktober 2016 Faren min glemte å hente meg på skolen en gang. Jeg bodde hos moren min, så det var snakk om at han skulle hente meg en fredag eller noe (hvertfall en av veldig få ganger). Han kom rimelig kjapt når han hadde blitt oppringt
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #10 Skrevet 30. oktober 2016 jeg har en på fire, og har ennå ikke glemt han noen steder. håper det aldri skjer at jeg gjør det. Anonymkode: 598de...971
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #11 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg satt i egne tanker og kjørte en gang forbi avkjøringen til barnehagen. Men kom sikkert ikke mer enn 500 meter før jeg oppdaget det. Ellers trillet jeg på en handlevogn med papirsøppel i matbutikken, rett etter fødsel, før mannen min påpekte at vogna med babyen min sto ved melkeskapet! Snakk om ammetåke! Anonymkode: 7f82d...761 2
Silfen Skrevet 30. oktober 2016 #12 Skrevet 30. oktober 2016 Glemte minste på butikken. Til mitt forsvar var jeg i ferd med å bli ravende gal grunnet søvnmangel fordi hun hadde kikhoste. Kom vel 20-30 meter før jeg husket henne, ingen på butikken merket noe. Ikke hun heller, da hun lå og sov.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #13 Skrevet 30. oktober 2016 På vei i garasjen, en av de første gangene vi skulle ut, ble begge barna glemt igjen i bilstolene i leiligheten. Da hadde prematurbarna vært lenge på sykehus og var nylig kommet hjem. Etter dette har de aldri blitt glemt. Anonymkode: 0ab05...a67
Michellla Skrevet 30. oktober 2016 #14 Skrevet 30. oktober 2016 (endret) På 29.10.2016 den 21.27, AnonymBruker skrev: Mitt værste mareritt er at jeg skal glemme barna.. Sånn som å glemme dem i bilen, butikken osv.. Min pappa glemte å hente meg mange ganger på fritidsaktiviteter da jeg var mindre. har dere noen gang glemt barna deres? Eller har dere blitt glemt selv? Anonymkode: 6cb05...3a2 Kan aldri huske å ha glemt mine barn. Heldigvis ikke . Men jeg er en skikkelig hønemor. Barna mine bor i hjernen min konstant. Endret 30. oktober 2016 av Michellla
Gjest insta72 Skrevet 30. oktober 2016 #15 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg har ikke glemt unger. Men søstra mi har. Flere ganger. Er en meget distre dame. Ungene har blitt vant til det. Hu kommer jo på det å henter de etter en liten stund. Tror ikke hun er stolt av det.
Gjest NotNaomi Skrevet 30. oktober 2016 #16 Skrevet 30. oktober 2016 Å glemme barnet sitt en gang,ja,det kan jeg godta,men ærlig talt. Det er helt uforståelig for meg at det skjer flere ganger. Hallo?? Jeg har aldri glemt mine,men foreldrene mine glemte lillesøsteren min en gang. Måtte snu og kjøre tilbake å hente henne etter ti minutter.
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 30. oktober 2016 #17 Skrevet 30. oktober 2016 På 29.10.2016 den 21.27, AnonymBruker skrev: Mitt værste mareritt er at jeg skal glemme barna.. Sånn som å glemme dem i bilen, butikken osv.. Min pappa glemte å hente meg mange ganger på fritidsaktiviteter da jeg var mindre. har dere noen gang glemt barna deres? Eller har dere blitt glemt selv? Anonymkode: 6cb05...3a2 Jeg har blitt glemt, både her og der Både i barnehagen, på AKS, hjemme, på butikken osv.
Gjest chiki Skrevet 30. oktober 2016 #18 Skrevet 30. oktober 2016 Nei men glemte hunden i bilen en gang. Ikke ett øyeblikk jeg liker å tenke tilbake på . Heldigvis ikke på sommdren. Lite søvn etter sistemann kom til verden. glemt en gang at jeg hadde lovd eldstejenta på 6 år komme for å si god natt om 30 minutt fordi hun fikk ta med ipad i sengen fordi hun la seg samtidig som lillebroren. Jeg satt å brettet klær og så på tv. Veldig spennende å kom på henne etter 1,5 time. Hun hadde storkost seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå