AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Del Skrevet 29. oktober 2016 Hva anser dere vanlige mosjonister som en god tid på halvmaraton? jeg løper halvmaraton på 1.35, men etter å ha løpt endel år så aner jeg liksom ikke hva andre helt vanlige løpe eller ikke løpe mosjonister tenker om den tiden? Om den er bra? Jeg er 29-år og jente. Vet det er et teit spørsmål, for det er jo forskjellig fra person til person, men hadde bare være interessant å vite. Anonymkode: ce74a...c0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #2 Del Skrevet 29. oktober 2016 Alt under to timer. Det er en tid du ikke klarer uten å trend for det. 1.35 er veldig bra som mosjonist! Anonymkode: 2793e...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 30. oktober 2016 #3 Del Skrevet 30. oktober 2016 1.35 er råbra vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 30. oktober 2016 #4 Del Skrevet 30. oktober 2016 For min del vil jeg si at det å fullføre er en "bra tid" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #5 Del Skrevet 4. november 2016 1:35 er faktisk veldig bra og hadde holdt til en plassering blant de 65 beste kvinnene i Oslo Maraton for 2016. I klassen din (24-32) år hadde du havnet på 30 plass ish. De fleste som løper løp og som er på det nivået du er på er veldig klare på hva som er en god tid. De aller fleste ser også på resultatlisten etter løp for å se sånn ca. hvor man havnet og man sammenligner seg med andre. Det kan selvfølgelig hende at du er unntaket. Anbefaler at du melder deg inn i en løpeklubb for å se hvor god du kan bli, for dette er en bra tid! Anonymkode: d5f0a...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå