Gjest Jacklost Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg så akkurat reklame om denne serien, den ser spennende ut og interessant Skal noen andre her se på når den kommer på TV2 i november?
Gjest Jacklost Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 1 time siden, Luxor skrev: Hva handler serien om? Det er en sykehusserie
Gjest Caroline91 Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 Var det tro kopi av Grey's Anatomy?
mari64 Skrevet 21. november 2016 #7 Skrevet 21. november 2016 Det vil jeg ikke si. Sykehus-drama, men med mer Svensk stil over seg. Mer "ekte" drama, på en måte. Ikke sånn Hollywood-drama.
Gjest chisandra Skrevet 21. november 2016 #8 Skrevet 21. november 2016 Serien passerte nåløyet mitt såvidt, så jeg fortsetter nok å se den.
melatonin Skrevet 29. desember 2016 #9 Skrevet 29. desember 2016 Har hatt syrror-maraton nå. Liker serien, men er litt etterligning av Nurse-Jackie og ER synes jeg. For å være ærlig kunne de droppen hun som tar medisiner! Men nå har jo også Grey begynt igjen, liker sykehusserier! 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #10 Skrevet 29. desember 2016 9 timer siden, melatonin skrev: Har hatt syrror-maraton nå. Liker serien, men er litt etterligning av Nurse-Jackie og ER synes jeg. For å være ærlig kunne de droppen hun som tar medisiner! Men nå har jo også Grey begynt igjen, liker sykehusserier! Enig, fikk veldig nurse jackie vibber av den.. men helt ok underholdning. Anonymkode: ad26b...0d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå