AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 La oss si at dere er på omtrent samme alder, fått et par tre unger hver. Du ser kanskje litt sliten ut, 10-15 kg for mye, muffinmage med strekkmerker, hengepatter eller innskrumpede ammepupper og feit kvapset ræv. Du ser ut som ei halvslitt husmor! Den andre dama ser derimot akkurat like flott ut som da hun var 20, fin figur, ikke et spor av å fått barn, ser fresh og velstelt ut og fortsatt et ungdommelig ansikt. Hun kan også kle seg i hva som helst og vet å vise sine gode trekk. Er dere slitne småbarnsmødre sjalue på de hotte? Kaller du dem for horer om de kler seg i ettersitne klær som fremhever den veldreide figuren, den stramme veltrente stumpen og yoppige brystene? Kaller dere dem det pga din egen usikkerhet og du vet du vet ditt forfall er langt mer fremtredende? Bare lurer på det:) Fordi du vet at du selv ville sett helt for jævlig utvi feks den kjolen? Anonymkode: 90eab...5c0
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Herregud nei. Går da ikke rundt å kaller hverken fremmede eller bekjente horer, og tenker da ike slikt om folk heller. Litt av en måte å beskrive andre menneskers kropp på du har og. Anonymkode: 855ae...c4a 12
Gjest Jessica Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg ser og føler meg bra selv etter å ha fått 3 unger. Jeg har rett og slett brukt tiden på å stelle godt med meg selv og spise sunt. Kan ikke huske å ha møtt de fordommene du sier der ? Motsatt så føler jeg at de andre mødrene heller har gitt meg skryt og sagt mye fint om min stil og kosthold
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 Er dette skrevet av en mann? Anonymkode: f0bcd...9a8 17
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #5 Skrevet 29. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: La oss si at dere er på omtrent samme alder, fått et par tre unger hver. Du ser kanskje litt sliten ut, 10-15 kg for mye, muffinmage med strekkmerker, hengepatter eller innskrumpede ammepupper og feit kvapset ræv. Du ser ut som ei halvslitt husmor! Den andre dama ser derimot akkurat like flott ut som da hun var 20, fin figur, ikke et spor av å fått barn, ser fresh og velstelt ut og fortsatt et ungdommelig ansikt. Hun kan også kle seg i hva som helst og vet å vise sine gode trekk. Er dere slitne småbarnsmødre sjalue på de hotte? Kaller du dem for horer om de kler seg i ettersitne klær som fremhever den veldreide figuren, den stramme veltrente stumpen og yoppige brystene? Kaller dere dem det pga din egen usikkerhet og du vet du vet ditt forfall er langt mer fremtredende? Bare lurer på det:) Fordi du vet at du selv ville sett helt for jævlig utvi feks den kjolen? Anonymkode: 90eab...5c0 Er du full? Anonymkode: cb4d8...e4c 11
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #6 Skrevet 29. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er dette skrevet av en mann? Anonymkode: f0bcd...9a8 Helt klart. En kvinne ville ikke ordlagt seg sånn som denne mannen gjør. Anonymkode: 2c476...6d1 14
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. oktober 2016 #7 Skrevet 29. oktober 2016 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette skrevet av en mann? Anonymkode: f0bcd...9a8 Garantert Endret 29. oktober 2016 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #8 Skrevet 29. oktober 2016 Ikke sjalu på de som ser mye yngre ut, men kanskje litt misunnelig - hadde gjerne byttet! 😄 De som TS kanskje sikter til at blir "hatet", er de damene som rett og slett kler seg upassende/billig/fjortis, med altfor mye sminke, flere barn med forskjellige fedre og en lei tendens til å legge seg etter opptatte menn på fest. 🙂 Anonymkode: a3f85...707 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #9 Skrevet 29. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke sjalu på de som ser mye yngre ut, men kanskje litt misunnelig - hadde gjerne byttet! 😄 De som TS kanskje sikter til at blir "hatet", er de damene som rett og slett kler seg upassende/billig/fjortis, med altfor mye sminke, flere barn med forskjellige fedre og en lei tendens til å legge seg etter opptatte menn på fest. 🙂 Anonymkode: a3f85...707 Det var da voldsomt til projeksjon.. Anonymkode: f0bcd...9a8 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #10 Skrevet 29. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke sjalu på de som ser mye yngre ut, men kanskje litt misunnelig - hadde gjerne byttet! 😄 De som TS kanskje sikter til at blir "hatet", er de damene som rett og slett kler seg upassende/billig/fjortis, med altfor mye sminke, flere barn med forskjellige fedre og en lei tendens til å legge seg etter opptatte menn på fest. 🙂 Anonymkode: a3f85...707 Her er det jo bare TS som legger ut agn for å få folk til å føle at de ikke har noen verdi. Drit i ham og tråden hans, for dette er skrevet av en ren provokatør langt nedi cognacflaska. Case closed for min del. Anonymkode: cb4d8...e4c 8
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #11 Skrevet 29. oktober 2016 14 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Garantert Bare kvinner på misunnelig på denne måten. Det er derfor mobbing er mer utbredt blant jenter. Missunnelse. Anonymkode: 1f97c...f7d
Gjest 2Bhonest Skrevet 29. oktober 2016 #12 Skrevet 29. oktober 2016 Mest sannsynlig skrevet av en mann som er misunnelig på sine hotte gjevngamle kamerater, mens han selv er dvask og har pissdårlig kondis. Ikke det at han har behov for noen god kondis da han aldri gjør noe mer anstrengende enn å åpne enda en pose potetgull.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #13 Skrevet 29. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare kvinner på misunnelig på denne måten. Det er derfor mobbing er mer utbredt blant jenter. Missunnelse. Anonymkode: 1f97c...f7d Er du kompisen til ts? Anonymkode: 2c476...6d1 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #14 Skrevet 29. oktober 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: La oss si at dere er på omtrent samme alder, fått et par tre unger hver. Du ser kanskje litt sliten ut, 10-15 kg for mye, muffinmage med strekkmerker, hengepatter eller innskrumpede ammepupper og feit kvapset ræv. Du ser ut som ei halvslitt husmor! Den andre dama ser derimot akkurat like flott ut som da hun var 20, fin figur, ikke et spor av å fått barn, ser fresh og velstelt ut og fortsatt et ungdommelig ansikt. Hun kan også kle seg i hva som helst og vet å vise sine gode trekk. Er dere slitne småbarnsmødre sjalue på de hotte? Kaller du dem for horer om de kler seg i ettersitne klær som fremhever den veldreide figuren, den stramme veltrente stumpen og yoppige brystene? Kaller dere dem det pga din egen usikkerhet og du vet du vet ditt forfall er langt mer fremtredende? Bare lurer på det:) Fordi du vet at du selv ville sett helt for jævlig utvi feks den kjolen? Anonymkode: 90eab...5c0 Haha, nei. Anonymkode: 0b2f8...e26 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #15 Skrevet 29. oktober 2016 Det finnes jo damer som holder seg bedre enn andre. Face it, uten å bombardere ts... Anonymkode: 1e30f...606 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #16 Skrevet 29. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det finnes jo damer som holder seg bedre enn andre. Face it, uten å bombardere ts... Anonymkode: 1e30f...606 Er vel helst språket hans mange reagerer på, vil jeg tro. Anonymkode: 2c476...6d1 9
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #17 Skrevet 29. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er vel helst språket hans mange reagerer på, vil jeg tro. Anonymkode: 2c476...6d1 Synes det var humoristisk! Anonymkode: 1e30f...606 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #18 Skrevet 29. oktober 2016 Finnes ikke misunnelig på de mødrene, som er flottere enn meg. Jeg gir heller komplimenter til de. Naboen min har 4 barn, og ser alltid fredag og flott ut. Og det sier jeg til henne jevnlig. Jeg er selv heldig, og ser ung ut. Men veier 15 kg for mye. Men det er da bare min egen feil. De slanke mødrene er bare flinkere enn meg, og hvorfor skulle jeg tenke noe negativt om de. Anonymkode: 279e5...66e 2
teblad Skrevet 29. oktober 2016 #19 Skrevet 29. oktober 2016 Hvordan man ordlegger seg har heller med folkeskikk og oppdragelse å gjøre. Det har ingenting med usikkerhet å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #20 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg har ikke barn,men jeg kan bli litt misunnelig på damer som ser bra ut,men jeg kaller dem ikke hore selv om jeg blir litt misunnelig. Tenker ikke det heller,og det er heller ikke sånn at jeg heller ville sett sånn ut. Skulle vel mer ønske at jeg var litt mer heldig med mitt utseende,men noen ting kan man jo bare ikke forandre på. Vil heller si at jeg beundrer dem. Om jeg tenker negativt om andre kvinner så har det med oppførsel å gjøre. Anonymkode: f2e45...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå