AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg testet svakt, svakt positivt 9/10 dpo. Da hadde jeg småspottet som jeg pleier før mensen 1-2 dager allerede. I dag er jeg 12 dpo, og testene har blitt sterkere. Nå er det mindre spotting, men utfloden er tidevis brun/gul/beige og av og til får jeg bittesmå blodspor (lyserød, nesten litt oransje?) på toalettpapiret når jeg dytter papiret nært livmortappen (usj, høres fælt ut! sorry for detaljer, men er vel litt relevant. Det renner ikke liksom), for det virker som det er der blodet/blodspor er. Jeg har ikke fått noe i trusa, og trenger ikke truseinnlegg. "Fanger" bare opp denne spottinga når jeg tørker som sagt. Har i tillegg av og på mensmurringer. Redd dette er starten på slutten. Noen som hr spotta smått i starten av et svangeskap? Veldig intressert i å høre åssen det gikk/hva det var! Anonymkode: e8816...134
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Putter du papiret oppi der??? Hvorfor i all verden skal du tørke livmortappen??? Det er mulig det er derfor du blør/spotter! Du irriterer jo rappen veldig da. Jeg spottet litt (etter sex) 14 dpo, så igjen litt (uten sex) 16-17 dpo. Den første gangen var de såpass mye at jeg trodde det var første dag av mensen. Anonymkode: 0f885...57d 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Føler jeg var litt uklar på siste setning. Min første dag av mensen blør jeg altså lite. Truseinnlegg- mengder. 2.dag er min stor dag. Bare så du ikke tror jeg fossblødde og fortsatt var gravid. Anonymkode: 0f885...57d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg spottet tidlig i alle mine 4 graviditeter. En av det endte i en MA. Slimhinnene er veldig skjøre når man er gravid så det er helt normalt å spotte, spes etter sex feks. Krysser fingrene for deg at alt er bra med spiren din. Anonymkode: 78915...d79
Emit Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Blødde og spottet fra uke 7-13. Legen sa jeg mistet hver gang, men fikk tvillinger jeg brukte lutinus så det kan være grunnen. Man blør lettere.. Så prøv å ikke "pirke"
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 Slutt for all del å pirke oppi der i alle fall. Spotting er uforutsigbart. Det kan bety: 1.Ingenting, uskyldige blødninger fra rifter i slimhinner. F.eks hvis man putter ting opp i der som papir! 2. Tidlige tegn på SA/MA Anonymkode: 056c3...000 1
Marimba Skrevet 1. november 2016 #7 Skrevet 1. november 2016 Jeg har spottet i to graviditeter. 1) Spottet/liten mensblødning på IKM (trodde det var mensen). Oppdaget en uke senere at jeg var gravid. Spotter igjen i 11. uke, da viste det seg å være en xu hvor egglederen hadde revnet. 2) spottet litt i uke 5/6 og 8/9 (mener jeg å huske). Er nå i uke 16, har vært på 3 UL foreløpig hvor alt ser bra ut. Så som du ser, totalt forskjellig utfall (forhåpentligvis) i de to graviditetene. Spotting kan bety så mangt.
Gjest Frøyahjerte Skrevet 1. november 2016 #8 Skrevet 1. november 2016 (endret) Min erfaring. Av fem påbegynte svangerskap har jeg blødd noe i tre av dem og to endte i spontanabort, og har tre barn i dag 😊 Ta vare på deg selv, og det som skjer, det skjer! 💝 En mager trøst hvis du ønsker at spiren gror... Endret 1. november 2016 av Frøyahjerte
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #9 Skrevet 8. november 2016 Jeg spottet, jeg mistet Anonymkode: 81ee7...ace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå