Gå til innhold

ONS: Uskrevne normer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Til dere som har hatt noen one night stander. Jeg har aldri "blitt med en mann hjem fra byen", eller hatt tilfeldig sex igjennom Tinder e.l

Hva er normene? Hvor lenge bør man vente før man går? Hva kan man forvente av sexen? Sover dere jenter med sminke, eller går dere på bandet og fjerner det? Kan man spørre om å låne dusjen neste morgen, eller bør man komme seg av sted umiddelbart?

Anonymkode: 926d2...46c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drar når utestedet stenger, da har vi tilbragt 3-4 timer sammen og har sealed the deal. Forventer ikke så mye annet enn at man skal get naked, man vet sjelden hvordan en person er i senga bare ved å se på personen. Sover med sminka på, dusjer når jeg kommer hjem.

Husk tyggis og ren truse, eventuelt en liten tannbørst og noe å freshe opp sminken med.

Anonymkode: 8616e...578

Skrevet

Har aldri møtt noen ute, men har møtt noen fra nett. Eneste svar jeg har er at det kommer helt an på kjemien mellom dere, jeg har ikke møtt to som var like, eller engang sammenlignbare. Men nå er det faktisk ti år siden, så vi var kanskje litt mer urutinerte på den gang, mens nå fins det "regler"... :klo:

Skrevet

Ikke ta av sminka, kjenn på stemningen om du skal sove der eller gå rett etterpå. Jeg foretrekker å dra hjem til meg og at den som er hos meg stikker på morgenkvisten etter et par timers søvn. Det verste jeg vet er de som henger der i timesvis uten å gå. Dusj hjemme.  

Anonymkode: df960...284

Skrevet

Jeg sminker meg ikke, så det slipper jeg heldigvis å tenke på. Om jeg går eller sover over kommer an på stemningen. Sover jeg over forventer jeg frokost og en dusj. Går ganske kjapt etter frokost, så får han ta kontakt dersom han ønsker mer samvær.

Anonymkode: b56dc...13a

Gjest Lakrisbjørn
Skrevet

Ikke hatt ONS fra byen, men nettet.

Helt greit at jenta sover over, men jeg foretrekker å dra ganske raskt. Absolutt innafor at jenta tar seg en matbit og låner dusjen i etterkant også. Regner med de fleste menn syns sånt er greit. Sexen kan sikkert være så som så i fylla, men edru er det nok som å ha sex med hvilken som helst første gang. Vanligvis regner jeg med at sminka blir tatt av, men det er nok litt forskjellig basert på erfaringen man har med tidligere sexpartnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...