AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 Det er helt skremmende hvordan enkelte gutter/menn tenker om jenter. Det hadde jeg aldri trodd, jeg har vært så naiv! På appen Jodel kan man skrive anonyme mld. til alle innen en viss km. Enkelte gutter/menn er så utrolig nedlatende mot jenter/kvinner. Ser ikke på det motsatte kjønn mer enn en sexdukke, som de må behandle som dritt... Blir helt skremt jeg... Hva er greia med at de ser sånn ned på jenter/kvinner? Anonymkode: 86769...79b 2
Sirah Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Slik er det overhodet ikke på Jodel i mitt område. Her er det bare mer eller mindre dårlige vitser.... 2
Drama.Queen Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 Her i området er det heldigvis kun jentedrama "jeg elsker deg kan ikke du se det" eller "OMG crushe liker mitt bilde😍😍😍"
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 Ser ikke sånne i mitt område heller, bor du i en liten by? Her i Trondheim er det mest "snille" jodler Anonymkode: 2ff9e...10b
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #5 Skrevet 29. oktober 2016 Kan legge til at hjemme i hjembyen min, som er myye mindre, er det masse stygge jodler. De har dessverre ikke bedre å ta seg til. Anonymkode: 2ff9e...10b
Gjest O.G. Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 Bare sånn I love you's på Steinkjer. Ergo jeg lastet appen ut igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå