Gå til innhold

gave til barnehagebarn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg avslutter et ett års vikariat i en barnehage nå i høst og planlegger en liten avslutningsgave til de fantastiske barna jeg har vært så heldig å få jobbet med det siste året. Jeg er bare usikker på hva jeg kan kjøpe eller lage, og lurer på om dere har noen tips til hva som kan settes pris på? 

Selv har jeg vurdert å kjøpe inn leker som felles gave til selve avdelingen. Jeg har også vurdert å lage en personlig gave til hvert barn med hva jeg setter pris på og forbinder med hvert enkelt barn som de kan ha med hjem (men det blir kanskje litt vel mye?). Jeg har også vurdert å kjøpe felles gave til avdelingen + å lage et personlig kort til de barna jeg har et ekstra sterkt bånd til som jeg kan diskret gi til foreldrene ved henting før jeg slutter i jobben - hva tenker dere om det, blir det feil? 

Takk for alle innspill :) 

Anonymkode: f5708...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når barnet mitt sluttet i bhg fikk alle jentene rosa kjeder, og guttene fikk blå. det var hjemmelaget. veldig koselig. Men jeg sendte med kake til avdelingen når barnet mitt hadde bursdag, og de ble så glade. så du kan jo gjøre det så enkelt også :)

Anonymkode: d9d5d...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi en fellesgave til avdelingen. F eks bøker, puslespill e.l

Tanken om gi noen barn et kort diskret ved henting ville jeg slått fra meg. Syns det bør være alle eller ingen i en sånn situasjon.

Anonymkode: c3b4f...4ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eventyrbok til avdelingen der du skriver en hilsen fra deg foran i boken. 

Da vil de huske på deg når de leser i den senere. 

Et fint minne å ha.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...