Paradoxx Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Hei, som tittelen sier; Hvor lenge holdt din mobiltelefon? Min iPhone 6, hadde jeg et år, før skjermen knuste (var veldig fornøyd med batteriet på denne), også fikk jeg en ny en på garanti, og denne mobiltelefonen har vært mildt sagt elendig på batteri... Går fra 100% til 10% på en time, og den er 1 år gammel! Endret 29. oktober 2016 av Paradoxx Utfylle
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Min iPhone 4 holdt i 4år. Så da burde vel iPhone 6 holde i 6 år For dårlig at den er nesten ubrukelig etter ett år, må jo være reklamareklamasjonssak. Anonymkode: 84dcd...443
solfaktor1 Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg hadde min iPhone i 2 år og solgte den etter det. Hadde ingen feil men jeg hadde både støtdempende deksel og ekstra glass over skjermen da så det hjalp nok litt på at den holdt seg så fint. Jeg har hatt sony i et år snart nå men bytter tilbake til iPhone når bindingstiden er over
Gjest Newroz Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg kjøpte vel min Iphone 5 i 2012 og den funker enda. Aldri knust selv om jeg har mistet den utallige ganger i bakken. Den har blitt dårlig på batteriet.
Sirah Skrevet 29. oktober 2016 #5 Skrevet 29. oktober 2016 Min gamle iphone 4s holdt i åresvis. Kjøpte til slutt ny fordi jeg hadde lyst på ny. Nå har jeg en iphone 6s som er rundt et år gammel. Den er god som ny
Cata Skrevet 29. oktober 2016 #6 Skrevet 29. oktober 2016 Min iPhone4 holdt i 3 år. Da ble den lovlig treg etter en ny programvareoppdatering og jeg byttet til 5s. Den sliter jeg på enda og den er i fin form på alle måter etter drøye 3 års bruk (kjøpte den høsten 2013).
Skelly Skrevet 29. oktober 2016 #7 Skrevet 29. oktober 2016 Min gamle iPhone 4 holdt i mange år, bytta til iPhone 6 når den av og til ikke ville slå seg på etter at jeg hadde ladet den.. er vel kanskje et og et halvt års tid siden eller noe slikt. Storfornøyd
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #8 Skrevet 29. oktober 2016 Har Samsung S5. Min har holdt i drøye 2 år. Nå krangler den litt. Mistenker at det gjelder en oppdatering av os. Var en ny oppdatering i går så håper det ordner seg. Anonymkode: 70adc...62a
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #9 Skrevet 29. oktober 2016 Har hatt samsung s5 siden den kom, det begynner vel å bli noen år. den fungerer helt utmerket fortsatt. Ikke treig, batteriet holder hele dagen. Veldig fornøyd! Anonymkode: 62a31...609
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #10 Skrevet 30. oktober 2016 Har foreløpig hatt min Sony Xperia Z2 i litt over to år og den fungerer veldig bra fremdeles. Har mistet den i bakken/gulvet flere ganger men den er fremdeles like fin. Har alltid på beskyttelsesfilm på skjermen og har den i et lommebokdeksel med plass til kredittkort i, så det hjelper nok på når jeg deiser den rundt. Eneste trøbbel så langt er at batteritiden er noe redusert og at jeg ikke får slettet gamle bilder o.l. helt. Når jeg sletter bilder blir de tilsynelatende borte (kan ikke se bildene på telefonen), men dersom jeg kobler telefonen til PC får jeg opp at det er over 3000 bilder på telefonen. De bildene jeg ikke har slettet får jeg se som normalt, mens slettede bilder kommer opp som filer man ikke kan åpne. Dette gjør at internminnet nå er nærmere 95% fullt så jeg må stadig slette unna meldinger og småtteri for å få plass til oppdateringer og nye bilder og meldinger. Aner ikke hvordan man får slettet gamle bilder for godt. Anonymkode: 2cc2f...830
Gjest Peanut Skrevet 30. oktober 2016 #11 Skrevet 30. oktober 2016 Kjøpte min iPhone 5 i 2012, og kun nå i det siste har skjermen begynt å løsne fra tre kanter. Jeg har bare teipet den fast for vil den skal holde til november eller til når iPhone 7S kommer. Har alltid hatt beskyttelsesfilm på og mistet mobilen i bakken, til og på grus, men har aldri knust skjermen, så den har holdt seg godt vil jeg si. Batteriet holder seg 1 dag hvis jeg bruker mobilen maksimalt.
Othelia Skrevet 31. oktober 2016 #12 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg hadde min IPhone 4s i 5 og ett halvt år før jeg kjøpte meg ny telefon. Den funker fortsatt og jeg kunne sikkert ha brukt den i ett par år til om jeg hadde orket det. Det eneste som virkelig irriterte meg med 4s'en var at batteriet var blitt helt ubrukelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå