Naken Skrevet 23. november 2004 #1 Del Skrevet 23. november 2004 Vi skal få en liten cairn terrier gutt i romjula. Vi er egentlig ganske sikre på hva navnet blir, men det er jo en ganske stor avgjørelse å ta,- skal jo følge ham resten av livet tross alt,- så derfor må jeg bare høre med dere om forslag,- bare sånn i tilfellet det finnes enda bedre navn enn det vi har i tankene. Sånn ser cairn ut, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 23. november 2004 #2 Del Skrevet 23. november 2004 Hva med Balder eller Bellman(n)? De synes jeg er veldig fine i allefall! Hva er navnet dere har tenkt ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #3 Del Skrevet 23. november 2004 Rufus! Det synes jeg passer på en slik bustete liten rakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 23. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 23. november 2004 Balder og Rufus synes jeg var fine navn begge to. Passer til en sånn rufsetype ja, ..men synes fremdeles det vi har tenkt på er best til nå,- Idefix, er vårt navn. Som hunden til Obelix vet dere :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. november 2004 #5 Del Skrevet 23. november 2004 Oliver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 24. november 2004 #6 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg syns Idefix er kjempefint og det passer kjempegodt på en sånn liten terrier rakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 30. november 2004 #7 Del Skrevet 30. november 2004 hehe, jeg hadde cairn-terrier for noen år siden, og den kom med navn-Sirivikens Arran Arisaig..... Ble til daglig kalt for Arran... Savner den lille krabaten gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå