AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg har mange polske naboer, og det er ingen av barna som går på skolen. Hvorfor i all verden går de ikke på skolen når de er bosatt i Norge? Skole er faktisk ekstremt viktig for barns utvikling. Jeg blander meg ikke inn i andres saker, jeg lurer bare på hvorfor. Anonymkode: 040e8...5ba
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Er du sikker på at de ikke bare er på ferie i Norge? Alle de polske ungene jeg vet om går på skole eller i barnehage. Er du forresten sikker på at de er polske? Synes de fleste polakkene er hyggelige og "normale" folk. Anonymkode: 3b6c7...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 Kjenner du de godt eller er du bare en nysgjerrig nabokjerring? Anonymkode: 3d2a3...63e 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 Hvordan vet du at de ikke går på skole? Og hvordan vet du at de er Polakker? Snakker du Polsk? Anonymkode: c95fb...d56
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #5 Skrevet 29. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at de ikke går på skole? Og hvordan vet du at de er Polakker? Snakker du Polsk? Anonymkode: c95fb...d56 Jeg vet at de ikke går på skole fordi jeg er hjemmeværende og mye ute. De er polakker, polske skilt, polsk språk. Jeg snakker litt polsk. Er generelt interessert i Polen så jeg er ganske sikker. 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at de ikke bare er på ferie i Norge? Alle de polske ungene jeg vet om går på skole eller i barnehage. Er du forresten sikker på at de er polske? Synes de fleste polakkene er hyggelige og "normale" folk. Anonymkode: 3b6c7...a6a Jeg overvåker de selvfølgelig ikke, så jeg kan naturligvis ha tatt feil og at barna bare er her på ferie ganske ofte. Det syns jeg også Anonymkode: 040e8...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #6 Skrevet 29. oktober 2016 Spør da vel? Det er skoleplikt i Norge (og Polen så vidt jeg vet). Men klart, bor barna i Polen og foreldrene i Norge for å jobbe, skal du ikke se bort i fra at de er her mye på "ferie". Anonymkode: 46e17...409
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå