Maetzii Skrevet 23. november 2004 #1 Del Skrevet 23. november 2004 Driver og trener til opptakskrav i militæret.. Trenger endel mer muskler. Samtidig burde jeg egentlig slanket meg noen kg (ca 10) og har en venn som skryter veeeldig av Atkins-kuren. Men han visste ikke dette: Går det greit å kombinere Atkins med å trene 1 time om dagen 5 ganger i uka, hovedsaklig styrke? Vet jo at for å bygge muskler må man ha proteiner og det får jeg jo mer enn nok av.. Men er det noe mer som kreves? Eller er det frarådt av andre grunner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 23. november 2004 #2 Del Skrevet 23. november 2004 Vet at etter hard trening trenger kroppen raske karbohydrater fordi kroppen trenger raskt næringstilskudd. Siden atkins kuren omtrent bannlyser karbohydrater (som forsåvidt er farlig for både hjerte og hjerne) tror jeg det ville vært smartere for deg å prøve Fedon kuren Der handler det mer om å spise mat som er sunn, og ikke spise for mye mat med høy glukemisk index fordi det påvirker blodsukkeret på en "rollercoaster"måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå