Gå til innhold

Hvordan spiser du smil/center?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser du bunnen først, toppen først eller bare tar hele biten i munnen på en gang? Eller noe annet?

Anonymkode: 9cee2...c37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen spesiell måte å spise dem på. Ville nok enten puttet hele i munnen, spist bunnen først, eller spist halve "stående".

Skrevet

Jeg åpner pakken, tar ut en til tre biter.

Putter dem i munnen, tygger, svelger, for så å gjenta prosessen til pakken er tom.

• Liker 3
Skrevet

Spiser av bunnen, suger ut innholdet og så spiser jeg restene.

• Liker 6
Skrevet

Før så bet jeg av bunnen og kasta toppen på smilen, center vågde jeg ikke å gjør det med i tilfelle jeg fikk noe av den ufyselige karamellen i munnen.

Skrevet (endret)

Spiser først av toppen, så spiser jeg rundt kantene også bunnen med karamellen på til slutt. :) Men smørbukksjokoladen er mye bedre da. 

Endret av Teriyaki
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Forundret.. skrev:

Før så bet jeg av bunnen og kasta toppen på smilen, center vågde jeg ikke å gjør det med i tilfelle jeg fikk noe av den ufyselige karamellen i munnen.

Vurderte du noen gang å bare kjøpe en sjokolade uten karamell? :P Melkerull ville vært et alternativ :P 

Anonymkode: f4ace...d9a

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vurderte du noen gang å bare kjøpe en sjokolade uten karamell? :P Melkerull ville vært et alternativ :P 

Anonymkode: f4ace...d9a

Vanligvis holdt jeg meg unna, dette var kun hvis jeg var skikkelig godtesyk. Det å kjøpe annen sjokolade det begynte jeg å gjøre så fort jeg fikk styre kjøpet selv 😋

Skrevet
5 timer siden, Nøste~ skrev:

Spiser av bunnen, suger ut innholdet og så spiser jeg restene.

Slik gjør jeg det og, men bare når jeg er alene :P

Anonymkode: 893a4...da8

• Liker 1
Skrevet

Bunnen først, så resten. Hvis den er veldig kald/stiv kan jeg også finne på å spise av resten av sjokoladen før karamellen...

Skrevet

Bunnen først, så sleike ut karamellen, og så toppen :biggrin: 

Gjest sparkly
Skrevet

Varierer av og til bunnen først, suger ut karamellen så spise toppen.

Andre ganger tar jeg hele biten i munn og suger til sjokoladen er nokså smeltet før jeg biter i den. Da er den myk (som regel dette, nå fikk jeg lyat på smil)!!

Skrevet

Bunnen først

Anonymkode: ce483...310

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Gallagher
Skrevet
21 timer siden, Puny skrev:

Bunnen først, så resten. Hvis den er veldig kald/stiv kan jeg også finne på å spise av resten av sjokoladen før karamellen...

Sånn😀

21 timer siden, Fotballflue skrev:

Bunnen først, så sleike ut karamellen, og så toppen :biggrin: 

Og sånn gjør jeg også!!

Skrevet

Jeg spiser av bunnen på to stk, og så kobler jeg de to sammen - bunn mot bunn, og så spiser jeg dem. Innimellom spiser jeg av all sjokoladen og sparer all karamellen  i en ''haug'' til slutt ( smil eller center med hard/kald karamell ) :sjenert:

Anonymkode: 0a449...2e9

• Liker 1
Skrevet

Enten hele på en gang, eller bite av bunnen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...