Gå til innhold

Menn: beskriv en nydelig fitte og en stygg fitte!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker ikke ordet Fitte. Straks man sier det ordet så blir det et skjellsord. 

Anonymkode: cabe1...4f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjipt for deg, ettersom de stikker litt ut hos ca halvparten :P

Anonymkode: ef2c2...1ed

Det betyr jo at ca halvparten har pene fitter uten lange indre kjønnslepper og det er jo bra :P . Kan godt pule ei med lange indre kjønnslepper, men da vil jeg ikke slikke. 

Anonymkode: 3af3b...276

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har sett en stygg noen gang. Forskjellige, ja. Det viktigste er hygiene. Jeg liker at det ikke nødvendigvis er full bush, men det er mest pga at det er bedre å slikke en som er glatt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Tror ikke jeg har sett en stygg noen gang. Forskjellige, ja. Det viktigste er hygiene. Jeg liker at det ikke nødvendigvis er full bush, men det er mest pga at det er bedre å slikke en som er glatt. 

Jeg ser at noen nevner hygiene og andre nevner hårvekst. Går hårvekst under kategorien hygiene?

Når noen skriver at hygiene er viktig, bør man da tolke det som vask, eller som en kommentar på hårvekst?
For meg er hygiene når man vasker seg i dusjen, og har ikke noe med barberhøvler, voks eller lignende å gjøre, men det er jo interessant å høre hva andre tenker.

Hva ligger i ordet "hygiene" i denne sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig fitte: Ei som liker å være i aktivitet og omgås min penis regelmessig, og liker å bli pleid av meg, og har åpningstider relativt jevnlig :) 

Stygg fitte: Ei som stenger døra, låser den, og kaster nøkkelen.

Eller mente du utseende? Kunne ikke brydd meg mindre. Alle er forskjellige, og det er hvem den henger på som betyr noe. Seriøst, har aldri tenkt tanket på at ei fitte er "stygg" i ordets rette forstand.

Anonymkode: 9a30e...432

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er stygge kjønnslepper/ vakre kjønnslepper? Hva med klitoris? Er det deilig med en stor med masse skinn rundt? Eller er det pent med en liten nett rosa en som ligger skjult inni de ytre? Eller er det stygt? Selvsagt er det et must med Gid hygiene der nede, tenker kun på estetikken her.

Anonymkode: f0ec3...acd

Gjett! 

Anonymkode: 76cd5...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, applestories skrev:

Jeg ser at noen nevner hygiene og andre nevner hårvekst. Går hårvekst under kategorien hygiene?

Når noen skriver at hygiene er viktig, bør man da tolke det som vask, eller som en kommentar på hårvekst?
For meg er hygiene når man vasker seg i dusjen, og har ikke noe med barberhøvler, voks eller lignende å gjøre, men det er jo interessant å høre hva andre tenker.

Hva ligger i ordet "hygiene" i denne sammenheng?

For min del er det viktigere at den lukter og smaker ren mus, enn hvordan den ser ut. Hygiene er rett og slett at man vasker seg. Ikke med overparfymert såpe, Det nest viktigste er at hårveksten er under kontroll. Dette pga at vi nok ikke fra naturens side er designet for oralsex. Det har vi funnet på i ettertid. Hygiene og hår er ikke det samme for meg, men rent visuelt ser det "renere" ut med trimmet eller barbert/vokset. Jeg trimmer selv, hvis det er ønsket. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr jo at ca halvparten har pene fitter uten lange indre kjønnslepper og det er jo bra :P . Kan godt pule ei med lange indre kjønnslepper, men da vil jeg ikke slikke. 

Hvorfor vil du ikke slikke? Er du redd for at de lukter? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva definerer dete som pen fitte og stygg fitte. Damer hold dere unna! Vil bare ha ærlige svar fra mannfolk og vi damer trenger ikke å ya det personlig om vi ikke passer deres preferanser:)

Hvorfor skal damer holde seg unna? Det finnes da en haug med lesber der ute som, i motsetning til menn, stort sett ligger med ansiktet begravd i musa under sex. Menn fokuserer mest på puling, så kvinner har nok mer peiling på hvordan det står til der nede.

Anonymkode: a3f84...852

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, ikke rart jenter tyr til jenter for å få seg en ordentlig sexpartner. Synd for deg, mer på oss! ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i grunnen alle kjønnsorganer er stygge. Men når jeg skal plukke ut de som rager høyest på stygghetsskalaen blant fitter, så må det bli de med biffgardiner. Altså kjempelange kjønnslepper som dingler et par cm utenfor.

Anonymkode: 2c3aa...de5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt er det et must med Gid hygiene der nede, tenker kun på estetikken her.

Ja Gid altså. :P

Slutt å vær så opptatt av utseendet og bruk mer tid på å leke med det du har fått utdelt, og de du får "låne" hos andre. Et kjønnsorgan er mye gøyere å leke med enn å sitte og betrakte som en sær kunstkritiker.

Endret av Ardwinna
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
5 minutter siden, Ardwinna skrev:

Slutt å vær så opptatt av utseendet og bruk mer tid på å leke med det du har fått utdelt, og de du får "låne" hos andre. Et kjønnsorgan er mye gøyere å leke med enn å sitte og betrakte som en sær kunstkritiker.

Bra sagt!😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste som er stygt er hvis leppene er mørke, grå, brun etc. Yuck!

Anonymkode: 8fc6b...469

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal damer holde seg unna? Det finnes da en haug med lesber der ute som, i motsetning til menn, stort sett ligger med ansiktet begravd i musa under sex. Menn fokuserer mest på puling, så kvinner har nok mer peiling på hvordan det står til der nede.

Akkurat det med fokuset er sikkert litt individuelt..☺️ Jeg er sikker på at det er flere enn meg som gjerne begraver hodet der nede også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lurer da på om noen synes jeg er ekkel? Skal beskrive min egen mus, de ytre leppene er mitt fyldige og man ser kun en strek så sånn utenpå har jeg inntrykk av st mange synes den er pen. Men bekymringen min ligger i innmaten om jeg kan forklare det slik, klitoris er veldig liten og nett uten skrukkeskinn om jeg kan si det slik, og den ene indre leppa er jeg veldig fornøyd med. Helt lyserosa og je n pen kant, den er ca 0,5 cm lang. Fra er subjektivt synspunkt så er den selve perfeksjonismen av kjønnslepper.

Her er problemet mitt: den andre kjønnsleppa er ikke helt lik, den slutter før liksom, ikke så langt nedenfor klitoris liksom, så den slutter ikke så langt ned og det er dermed ikke symmetri. Dette plager meg til tiden noe forferdelig,

noen dager så tenker jeg at det ikke fjør noe. Jeg frykter at dette skal være avtennende.

Så veldig fint om dere er helt ærlige! Trenger ikke å si at det ikke har noe å si for å vøre grei. Jeg vurdere sterk å operere meg nedentil for å gjøre det symmeteisk. Dyktige kirurger kan klare å skjære av "hud" rundt klitoris og lage det til en kjønnsleppe. Det er også mulig at du kan redusere den jeg allerede har og ta litt av den og sy den til andre siden. Men jeg er så klart bekymret for st den som jeg er veldig fornøyd med skal blir stygg og hakkete i kanten. Andre ting kan også gå galt som feks infeksjon. Elsker slikking, men synes det er veldig flaut så det tør jeg ikke, tror asymmetrien blir veldig merkbar med tunga:( TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- til TS' siste innlegg:

Jeg kan med hånden på hjertet, og sverge på alt som er hellig og godt og fint her på jord si at jeg aldri, hverken om meg, til meg, til andre, om andre, i virkeligheten, på nett eller utenom all virkelighet som finnes i verden - jeg har aldri hørt en mann, en kvinne eller noen eller noe annet si noe som helst negativt om symmetri på, i, rundt eller ved en kvinnes kjønnsorgan.

Det du har hørt om symmetri gjelder ansikt. Ikke kjønnsorganer. Det er en helt annen verden. Mange av oss er usikre, men symmetri er virkelig ikke noen som helst bør bekymre oss for.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men lurer da på om noen synes jeg er ekkel? Skal beskrive min egen mus, de ytre leppene er mitt fyldige og man ser kun en strek så sånn utenpå har jeg inntrykk av st mange synes den er pen. Men bekymringen min ligger i innmaten om jeg kan forklare det slik, klitoris er veldig liten og nett uten skrukkeskinn om jeg kan si det slik, og den ene indre leppa er jeg veldig fornøyd med. Helt lyserosa og je n pen kant, den er ca 0,5 cm lang. Fra er subjektivt synspunkt så er den selve perfeksjonismen av kjønnslepper.

Her er problemet mitt: den andre kjønnsleppa er ikke helt lik, den slutter før liksom, ikke så langt nedenfor klitoris liksom, så den slutter ikke så langt ned og det er dermed ikke symmetri. Dette plager meg til tiden noe forferdelig,

noen dager så tenker jeg at det ikke fjør noe. Jeg frykter at dette skal være avtennende.

Så veldig fint om dere er helt ærlige! Trenger ikke å si at det ikke har noe å si for å vøre grei. Jeg vurdere sterk å operere meg nedentil for å gjøre det symmeteisk. Dyktige kirurger kan klare å skjære av "hud" rundt klitoris og lage det til en kjønnsleppe. Det er også mulig at du kan redusere den jeg allerede har og ta litt av den og sy den til andre siden. Men jeg er så klart bekymret for st den som jeg er veldig fornøyd med skal blir stygg og hakkete i kanten. Andre ting kan også gå galt som feks infeksjon. Elsker slikking, men synes det er veldig flaut så det tør jeg ikke, tror asymmetrien blir veldig merkbar med tunga:( TS

Sånn er jeg og. Den høyre er liten og helt fin. Den venstre er litt lengre og slutter før, med en liten fold. Tror litt asymmetri er vanlig. Iingenting stikker ut, men hos halvparten gjlr det det. 

Om ikke mannen vil ha sex med meg pga det, så finner jeg en som vil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, applestories skrev:

- til TS' siste innlegg:

Jeg kan med hånden på hjertet, og sverge på alt som er hellig og godt og fint her på jord si at jeg aldri, hverken om meg, til meg, til andre, om andre, i virkeligheten, på nett eller utenom all virkelighet som finnes i verden - jeg har aldri hørt en mann, en kvinne eller noen eller noe annet si noe som helst negativt om symmetri på, i, rundt eller ved en kvinnes kjønnsorgan.

Det du har hørt om symmetri gjelder ansikt. Ikke kjønnsorganer. Det er en helt annen verden. Mange av oss er usikre, men symmetri er virkelig ikke noen som helst bør bekymre oss for.

Er du mann? Men seriøst det er nesten ikke kjønnsleppe der da den er så kort! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann? Men seriøst det er nesten ikke kjønnsleppe der da den er så kort! 

Sånn er det her og på en side. Den andre er også liten, men ikke lik. Men hva så? Ingen mann har noensinne sagt noe til meg, og det har ikke gptt ut over sexen. 

Blir som jeg skulle sett at en testikkel henger litt lenger ned enn den andre, og avvist sex pga det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...