AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 Nesten. Da jeg ikke liker enkel spanking en gang. Men. Jeg liker den andre delen. Mannen og jeg har vært sammen i mange år. Jeg har vist ham og sagt hva jeg liker. Vi har sett 50 shades. Vært på kondomeriet og handlet. Han er dominant neste gang etter en prat, og så skjer det ikke mer. Vi har kjøpt leketøy for tusenvis av kroner, og så ønsker han mus, rompe og bryst. Thats it! Han sier selv at han tenner på disse tingene, men jeg begynner jo virkelig å lure når det skjer bare en gang, og så er det kjedelig sex igjen. Anonymkode: 12a65...9f3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Vi kjøpte vaginakuler for 14 dager siden, og jeg fortalte ham om en episode fra 50 shades som jeg tente skikkelig på. Har ikke skjedd ennå... Anonymkode: 12a65...9f3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 Kanskje han bare tenner på tanken om å dominere, men ikke gjennomførelsen? Er man ikke dominant av natur tror jeg det skal sjukt mye til før man gidder/klarer å endre mønster. Og etter mange år sammen burde du kanskje til nå ha skjønt at han ikke er helt der? Du kan jo ta initiativ selv også, å være sub er ikke ensbetydende med å være passiv. Anonymkode: c18cc...10a 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 Bare det at du bruker ordet Submissive i samme setning som Ana Steel viser at du ikke har skjønt heilt greia. Les deg opp på det, finn erotiske noveller som du tenner på og vis han, ikke gi opp. Men som andre nevner her, har han det ikke i seg så har han det ikke i seg. Anonymkode: dedbf...a92 10
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #5 Skrevet 29. oktober 2016 Tips til erotiske noveller/sider innenfor denne sjangeren mann kan dele med samboer for inspirasjon? Anonymkode: 4191c...219
Heffalumpe Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 Google litt om BDSM. Alle er ikke nødvendigvis interessert i alle aspektene, noen liker bare bondagedelen, noen submissive og noen kanskje litt av hvert eller mye av noe og litt av annet. Finn ut hva du liker. Det finnes mange noveller på nettet om du googler. Kan også finne noe hos smil norge eller fetlife. Om du ønsker en faktisk bok kan du sjekke ut noe av det cherise sinclair har skrevet. F.eks master of shadowlands.
SlemUlv Skrevet 30. oktober 2016 #7 Skrevet 30. oktober 2016 1: for all del, IKKE bruk 50 shades som mal for BDSM!! 2: join fetlife.com og LES, les masse! les om samtykke, genser, kodeord osv osv. 3. PRAT samen, masse! om alt! Ikke bare kjøp ting og håp ting går bra, dere må lære å bruke det også. Det viktigste elementet i BDSM er kommunikasjon, få i gang den skikkelig, så vil ting gå litt lettere. (om dere begge faktisk er interesert i det). Fyll gjerne inn en sjekkliste: https://drive.google.com/file/d/0B_OFdAI9Sas1TGlhR3pPZ2ZyaVE/view?usp=sharing (google det dere ikke vet hva er) Og prat sammen enten mens dere fyller ut hver deres skjema, eller etterpå når dere sammenligner 3
draug 75 Skrevet 31. oktober 2016 #8 Skrevet 31. oktober 2016 Dominans er ganske krevende og forutsetter også en ikke liten seksuell selvtillit. Foruten at det faktisk er noe man må ha i seg.
Kjetting Skrevet 31. oktober 2016 #9 Skrevet 31. oktober 2016 Som noen sier her; kommunikasjon er viktig. Vær åpen om hva du vil og ikke minst hva du ikke vil. Vær veldig klar over at endel fantasier helst bør forbli i hodet. Avtal signaler til hverandre om hva som skal stanse aktiviteten. Det er IKKE nødvendig å treffe andre BDSM'ere eller bli med i klubber for å drive med dette. Det er nok av informasjon på nettet for den som leter
SlemUlv Skrevet 31. oktober 2016 #10 Skrevet 31. oktober 2016 5 timer siden, Kjetting skrev: Som noen sier her; kommunikasjon er viktig. Vær åpen om hva du vil og ikke minst hva du ikke vil. Vær veldig klar over at endel fantasier helst bør forbli i hodet. Avtal signaler til hverandre om hva som skal stanse aktiviteten. Det er IKKE nødvendig å treffe andre BDSM'ere eller bli med i klubber for å drive med dette. Det er nok av informasjon på nettet for den som leter Sant nok det (min utheving), men når det er sagt, er det mange av disse lokale klubbene som nå er begynt med relevante workshops Oslo BDSM har nybegynner workshop i smertepåføring og aftercare en gang i året blandtannet. Men nei, det er selvfølgelig ikke NØDVENDIG. (Heller ingen i akkurat denne tråden som har hevded a det er det som jeg ser)
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #11 Skrevet 1. november 2016 Å være submissiv handler om mye. Les deg opp og ikke bruk 50 som mal.. Det fins mange måter å være synlig/dom.. Noen kunne sengen og andre 24/7 osv.. Det er ikke like dans på roser. Men lykke til! Anonymkode: fbb8f...563 1
Kjetting Skrevet 1. november 2016 #12 Skrevet 1. november 2016 18 timer siden, kattepusen skrev: Sant nok det (min utheving), men når det er sagt, er det mange av disse lokale klubbene som nå er begynt med relevante workshops Oslo BDSM har nybegynner workshop i smertepåføring og aftercare en gang i året blandtannet. Men nei, det er selvfølgelig ikke NØDVENDIG. (Heller ingen i akkurat denne tråden som har hevded a det er det som jeg ser) Jeg sier heller ikke at noen her har sagt det. Det kan likevel noen ganger gis et inntrykk av at det å drive med BDSM er det samme som å være med i klubber og foreninger og i det hele tatt være sosial med andre likesinnende. Det er veldig feil. Å gå på kurs i smertepåføring og aftercare vil jeg tro en ganske så fjernt fra de aller fleste som befinner seg i den kategorien. Noen vil alltids gå på slike kurs, akkurat som noen vil gå på svingkurs, matlagingskurs, etc, etc, men jeg bare påpeker at det ikke er nødvendig.
SlemUlv Skrevet 1. november 2016 #13 Skrevet 1. november 2016 Usikker på om jeg vi sammenligne workshops som går på sikkerheten rundt det man driver med, med svingkurs da men ok *ler* Vi er jo egentlig enige, i at det altså ikke er nødvendig å være med i miljøet Jeg sier bare at det KAN ha fordeler!
Kjetting Skrevet 1. november 2016 #14 Skrevet 1. november 2016 22 minutter siden, kattepusen skrev: Usikker på om jeg vi sammenligne workshops som går på sikkerheten rundt det man driver med, med svingkurs da men ok *ler* Vi er jo egentlig enige, i at det altså ikke er nødvendig å være med i miljøet Jeg sier bare at det KAN ha fordeler! Dersom man beveger seg på grensen av hva som er sikkert og forsvarlig så må man selvfølgelig opptre deretter dersom man er veldig usikker. Min erfaring er at sunn fornuft og selvfølgelig informasjon funker fint. Og jeg har ikke satt mine ben i et slikt kurs. Og jada.Vi er så enige så.;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå