natana Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg ser at de selger adventskalender fra kondomeriet. Er det noen som har kjøpt det før? Er det verdt penga?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Ja, veldig gøy! Anonymkode: 79902...dff
natana Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2016 Kan du nevne det du var mest fornøyd med i kalenderen? 😊
Apekatten Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg kjøpte den for noen år siden, jeg ble veldig skuffet. Fikk mange penisringer, såpe som var formet som en penis, små figurer som har sex osv. Det beste jeg fikk var håndjern, glidemiddel og vibrator, men synes ikke det var verdt pengene 1
natana Skrevet 1. november 2016 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2016 Såper formet som peniser å figurer som har sex 😅 hva skal man med det?! 😳 nei hadde blitt så skuffet om jeg hadde fått det. lurer på om det er de samma tingene enda eller om kalenderene har blitt bedre med årenne. 🤔
Gjest made4u Skrevet 1. november 2016 #6 Skrevet 1. november 2016 En ny dame for hver dag sprettende ut av kalenderlukene hadde gjort seg, to på julaften... Som singel skulle jeg taklet det altså, friheten har jeg jo til det også... Blir nok litt traustere advends-tid enn som så ja...
Apekatten Skrevet 1. november 2016 #7 Skrevet 1. november 2016 4 timer siden, natana skrev: Såper formet som peniser å figurer som har sex 😅 hva skal man med det?! 😳 nei hadde blitt så skuffet om jeg hadde fått det. lurer på om det er de samma tingene enda eller om kalenderene har blitt bedre med årenne. 🤔 90% av innholdet havnet i søpla, for å si det sånn 😅 Det er ikke sikkert det er samme innhold i år, men veldig skuffende hvis det er det.
natana Skrevet 15. november 2016 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2016 Uff. tragisk å høre. får ikke mye lyst til å kjøpe den alikevel.
Heart7086 Skrevet 16. november 2016 #9 Skrevet 16. november 2016 Vi har kjøpt en til 1500,- fra nytelse.No.... håper virkelig den er verdt pengene, men forventer ikke skikkelig kvalitet.. dog, forventer mer enn bare såpe og figurer som har sex😵😵😵
Heart7086 Skrevet 15. desember 2016 #10 Skrevet 15. desember 2016 Oppdatering, i tilfelle noen lurte;) Kalenderen fra Nytelse til 1500,- er faktisk veldig bra! Idag kom den jeg har vært minst fornøyd med hittil, isbit former som penis Ellers har det vært veldig greie ting! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå