AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Eller kan det hende at noen av dem bare lider av et oppblåst ego, men genuint tror de er i besittelse av spesielle evner som vi andre bare kaller for 'intuisjon' og ikke tar så veldig høytidelig? Anonymkode: 04848...4ba
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 "...alle klarsynte er..." skulle det selvfølgelig stå i overskriften Anonymkode: 04848...4ba
Gjest Hapi Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 Se heller på dette. Det som man kaller intuisjon kan utvikles, og noen har det mere utviklet enn andre, så enkelt er det.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #5 Skrevet 28. oktober 2016 1 minutt siden, Hapi skrev: Se heller på dette. Det som man kaller intuisjon kan utvikles, og noen har det mere utviklet enn andre, så enkelt er det. Lisa Williams er en avslørt svindler. Sjekk analysen her og her. Og her har du et eksempel på hvor lite hun treffer når programmet er uklippet: Vil faktisk påstå jeg har bedre intuisjon enn henne, og jeg er ikke nærheten av synsk, kun et helt vanlig menneske. Anonymkode: 04848...4ba 6
coracoideus Skrevet 28. oktober 2016 #6 Skrevet 28. oktober 2016 4 minutter siden, Hapi skrev: Se heller på dette. Det som man kaller intuisjon kan utvikles, og noen har det mere utviklet enn andre, så enkelt er det. Har sett Lisa Williams live, ble ikke overbevist eller spesielt imponert... Tror disse TV-programmene redigeres en del.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #7 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg tror på Snåsamannen jeg da Sikkert flere men kommer ikke på noen akkurat nå Anonymkode: f4b22...f4b 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #8 Skrevet 28. oktober 2016 Akkurat nå, coracoideus skrev: Har sett Lisa Williams live, ble ikke overbevist eller spesielt imponert... Tror disse TV-programmene redigeres en del. Det stemmer. Men det ligger en del uklippet materiale av henne på YouTube, og da treffer hun sånn ca. 1 av 10 ganger. Og den ene gangen er når hun bare repeterer det noen allerede har sagt. Ca sånn: Offer: "Jeg var veldig nær min bror" Lisa Williams: "Jeg føler du har hatt en bror". Anonymkode: 04848...4ba 10
Gjest Hapi Skrevet 28. oktober 2016 #9 Skrevet 28. oktober 2016 3 minutter siden, coracoideus skrev: Har sett Lisa Williams live, ble ikke overbevist eller spesielt imponert... Tror disse TV-programmene redigeres en del. Selvfølgelig klipper de ut det som hun ikke treffer på, man kan jo redigere et tv-program akkkurat slik man vil. Men jeg har også sett henne live og hun kan jo det hun driver med. Det var ikke mye "cold reading" der.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #10 Skrevet 28. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror på Snåsamannen jeg da Sikkert flere men kommer ikke på noen akkurat nå Anonymkode: f4b22...f4b Samme her. Er jevnt over skeptisk til resten. Anonymkode: 1a1de...7a3 1
coracoideus Skrevet 28. oktober 2016 #11 Skrevet 28. oktober 2016 5 minutter siden, Hapi skrev: Selvfølgelig klipper de ut det som hun ikke treffer på, man kan jo redigere et tv-program akkkurat slik man vil. Men jeg har også sett henne live og hun kan jo det hun driver med. Det var ikke mye "cold reading" der. Da må hun ha hatt en dårlig kveld da jeg så henne. For jeg syns ikke hun traff nok til å overbevise i det hele tatt. 4
Nappetass1 Skrevet 28. oktober 2016 #12 Skrevet 28. oktober 2016 Neida, ikke alle er svindlere. Resten av dem er bare skrullete 10
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #14 Skrevet 28. oktober 2016 36 minutter siden, Hapi skrev: Selvfølgelig klipper de ut det som hun ikke treffer på, man kan jo redigere et tv-program akkkurat slik man vil. Men jeg har også sett henne live og hun kan jo det hun driver med. Det var ikke mye "cold reading" der. Og du syns ikke det er svindlersk? Anonymkode: 04848...4ba 6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #15 Skrevet 29. oktober 2016 Det finnes mange som er beviste svindlere, men kanskje enda mer som oppriktig tror. Ønsketenkning og sellektiv ressonering kan være en årsakt. Det er utrolig hva folk kan bli overbevist om og vanskelig å få dem til å snu når de først hsr blitt det. Ingen liker å inse at de tar feil. Anonymkode: d7cfb...5dd 1
Gjest canacas Skrevet 29. oktober 2016 #16 Skrevet 29. oktober 2016 Nei, de er ikke alle svindlere. Kjenner en personlig.
Gjest Timaras Skrevet 29. oktober 2016 #17 Skrevet 29. oktober 2016 Klarsynte har jeg INGEN tro på, for har sett så mange som ikke har truffet i det hele tatt på sin ferd. Healing derimot, vet jeg fungere, for det har jeg selv opplevd.
Gjest made4u Skrevet 29. oktober 2016 #18 Skrevet 29. oktober 2016 Selvfølgelig er de det!! Er to grunner til at dem påberoper seg slik, den ene er gjerne økonomisk og dersom det ikke er økonomisk så er det økt oppmerksomhet rundt seg selv.
Minitroll Skrevet 29. oktober 2016 #19 Skrevet 29. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer. Men det ligger en del uklippet materiale av henne på YouTube, og da treffer hun sånn ca. 1 av 10 ganger. Og den ene gangen er når hun bare repeterer det noen allerede har sagt. Ca sånn: Offer: "Jeg var veldig nær min bror" Lisa Williams: "Jeg føler du har hatt en bror". Anonymkode: 04848...4ba
Gjest Sisti Skrevet 29. oktober 2016 #20 Skrevet 29. oktober 2016 Tror ikke alle er bevisste svindlere nei , noen tror nok på det de driver med . Men de beste driver nok med cold reading på høyt nivå .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå