Gjest gjest- silje Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Leser flere plasser nå at folk skal feire halloween på lørdagen istedenfor mandagen - som er den faktiske dagen. Jeg forstår ikke hvorfor en skal forandre dag? Og hva med de som går på mandagen? Skal en måtte slukke lyset både i helgen og på mandagen? Hvilken dag skal dere feire halloween og hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg skal feire i morgen kveld Det er fordi det alkohol ivolvert og da er det ikke så greit å ta det på en mandag Anonymkode: 235a1...eff 1
Gjest MissEhrmann Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 Det er vel helst slik at folk har Halloweenfester på lørdag, men at man går knask eller knep på mandag. Man kan jo ikke gå på lørdag, det blir som å gå i 17.mai-tog den 15. fordi det er i helgen og passer best.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg skal feire i morgen kveld Det er fordi det alkohol ivolvert og da er det ikke så greit å ta det på en mandag Anonymkode: 235a1...eff Beklager, så at dette var under barn og familie. Jeg skal selvfølgelig ikke drikke alkohol med barn Anonymkode: 235a1...eff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå