AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg venter en pakke fra Nelly. Fikk melding nå i kveld om at pakken er på vei, og forventes levert 29/10, altså lørdag. Noen her som vet om pakker blir levert i post i butikk på lørdager? Vet at man ikke får post i postkassa på lørdager lengre. Anonymkode: 9e778...5b3
Honey Dew Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 Nei. Det leveres ikke ut noen post om lørdagen lengre
Dr. A. Kula Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 2 minutter siden, Honey Dew skrev: Nei. Det leveres ikke ut noen post om lørdagen lengre Det var ikke spørsmålet. Spørsmålet var om varene leveres til PIB, ettersom det er mulig med sporing og dermed mulighet for SMS varsel PIB er åpen lørdager, men får de varer (post/-pakker) denne dagen? 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 10 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Det var ikke spørsmålet. Spørsmålet var om varene leveres til PIB, ettersom det er mulig med sporing og dermed mulighet for SMS varsel PIB er åpen lørdager, men får de varer (post/-pakker) denne dagen? Jepp, riktig! Fikk en SMS fra posten om at pakken har forventet ankomsttid i dag:) Leverer posten/bring varer til post i butikk på lørdager? Anonymkode: 9e778...5b3 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #5 Skrevet 29. oktober 2016 Og der fikk jeg melding om at pakken er ankommet postkontoret :D Anonymkode: 9e778...5b3 1
applestories Skrevet 29. oktober 2016 #6 Skrevet 29. oktober 2016 Så bra at det kom, det skjer ikke alle tilfeller. Jeg har måttet vente til over helgen for ingenting kommer hit lørdager. Mulig det er forskjeller mellom postkontorene/PiB slik at noen steder får levering og andre ikke.
Dr. A. Kula Skrevet 29. oktober 2016 #7 Skrevet 29. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og der fikk jeg melding om at pakken er ankommet postkontoret :D Anonymkode: 9e778...5b3 Da kan vi konkluderte med at posten (fortsatt) leveres til PIB, også på lørdager, men ikke nødvendigvis alle. Så fint du fikk pakken, stod leveransen i stil med forventningene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå