mon_nom Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Noen av dere som har erfaring med felles vaskerom, hvis dere har er det positive eller negative erfaringer? Jeg føler meg ikke helt trygg, vet ikke helt hvorfor. Er usikker på om det går an eller plass til å montere slik at går an å ha vaskemaskin på badet. Er kun en leilighet jeg har vært inne å sett på IKKE NOE JEG HAR KJØPT, mn syns det er en fin leilighet og grei beligrnhet mtp vei til jobb.
stan Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Vi hadde vaskerom i kjelleren i blokka vi bodde i gjennom mange år . Det var mest at det var upraktisk som var problemet . For hver vask måtte vi tre-fire turer ned i kjelleren , og det var om alt fungerte som det skulle . Det var også vanskelig om vi plutselig trengte å vaske noe .
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 Opplevde at en eller annen nabo i blokka skrudde av vaskemaskinen som stod på 40 grader og satte den på kokvask istedet. Dette skjedde flere ganger og vi fikk ødelagt mye klær, babytøy bl.a. Vi kjøpte oss vaskemaskin selv, heldigvis var det plass til den i leiligheten. Anonymkode: bca94...a0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå