Gå til innhold

Er det en strek, eller ser jeg syner? Hjelp!

Fiia

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg postet et innlegg tidligere i dag, men ting endret seg og nå er jeg helt rådvill...

Jeg er i PP 7 og vi har vært prøvere siden februar.
For å gjøre en lang historie kort: Jeg hadde en veldig ustabil syklus etter pilleslutt, men de de siste syklusene har vært på 37 dager. Jeg tror jeg hadde EL torsdag 13 og er nå 16 dager (!!) over IKM.

De tre siste dagene har jeg fått 2 streker med de jeg tror vi kom frem til var skyggestreker. (Legger ved bilde)
De var så svake at de nesten ikke synes og de er enda vanskeligere å se på bildet.

Jeg tok en CB digital etter at jeg kom hjem, den var negativ, MEN jeg demonterte testen og der fant jeg 1 blå (kontroll) strek og en litt svakere strek, i motsetning til de andre testene som har hatt skyggestrek var denne strekken blå (uten tvil) 

Noen som har opplevd lignende med å demontere CB?

(Det er ikke lett å se streken på bildet, man må virkelig anstrenge seg) OBS! Testen nedenfor er ikke CB, dette er en av de med skyggestreker

14900533_10155349572193572_1821148627509603881_n.jpg

Endret av Fiia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er alltid to streker på en digital test, da den måler opp andre ting i kroppen enn kun HCG, dessverre. De må ikke tolkes som en vanlig HGC test, det er derfor produsenten fraråder å demontere dem :O 

Ser en antydning til strek, men det er bare så vidt. Test igjen om noen dager! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...