Gå til innhold

Kun tiltrukket av veltrente menn, er tykk selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det helt urealistisk? Jeg er sikkert 20 kg overvektig, men er KUN tiltrukket av muskuløse, pene menn. Jeg har kun vært singel i 3 mnd. Så jeg vet ikke hva jeg kan forvente. Jeg har egentlig ikke datet noe særlig før nå, og lurer på om det blir vanskelig.

jeg er morsom, snill og har meget god økonomi, men vekten er min store last. Er det håpløst?

Anonymkode: 75506...d99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde ikke være noe problem. Alle har ulike preferanser. Syns jeg ofte ser par hvor de har ulike kroppsfasong, veltrente men med mindre veltrente jenter osv. Jeg er selv relativt slank og veltrent (jente) men foretrekker menn som er større men helst ikke så veldig muskuløse, litt overvekt er helt ok :)

Anonymkode: 331d3...d20

• Liker 3
Skrevet

Jeg er også veldig tiltrukket av muskuløse menn. Er selv veldig slank, men tror ikke jeg har noe sjans siden jeg synes trening er litt kjedelig. :fnise: Derimot er det ikke helt ripped jeg tenner på, men heller mer stor. Så kan ha en del fett oppå musklene.

Det er jo ikke bestemt at man bare tiltrekkes av de som er like en selv, men å være muskuløse er en livsstil og tenker da at det er mest vanlig at de ønsker kvinner som har lik livsstil. Derimot finnes det ufattelig mange tenningsmønstre og skjønnhet er subjektivt. Så man vet aldri. 

Anonymkode: 868e0...17f

• Liker 3
Skrevet

Hvis du ser bra ut (pen eller søt) så tror jeg du har gode muligheter. Er du heller gjennomsnittlig så blir det nok en større utfordring når du er så kresen selv.

Anonymkode: 9839f...4c0

• Liker 4
Skrevet

Ville tatt det som en utfordring til å leve etter samme verdier som din fremtidige. Gjøre slik at dere passer godt sammen når dere treffes og samtidig samle helsepoeng for deg selv. En vinn-vinn situasjon.

Selvfølgelig går det helt fint an å treffe en som er nøye med sin egen kropp, men ikke fullt så nøye med partnerens kropp, men jeg ser for meg at du ville blitt gnagd på av rare tanker etter en tid.

Anonymkode: bd8bc...590

• Liker 5
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også veldig tiltrukket av muskuløse menn. Er selv veldig slank, men tror ikke jeg har noe sjans siden jeg synes trening er litt kjedelig. :fnise: Derimot er det ikke helt ripped jeg tenner på, men heller mer stor. Så kan ha en del fett oppå musklene.

Det er jo ikke bestemt at man bare tiltrekkes av de som er like en selv, men å være muskuløse er en livsstil og tenker da at det er mest vanlig at de ønsker kvinner som har lik livsstil. Derimot finnes det ufattelig mange tenningsmønstre og skjønnhet er subjektivt. Så man vet aldri. 

Så lenge du er slank så er treninga mindre viktig. Kan fint ha noen hobbyer uten at dama skal springe rundt bena mine hele tiden

Skrevet (endret)
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det helt urealistisk? Jeg er sikkert 20 kg overvektig, men er KUN tiltrukket av muskuløse, pene menn

Ikke helt, bare ganske. Du gjør det ti ganger lettere for deg selv om du går ned i vekt- og du kommer til å bli sunnere og føle deg bedre

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 9
Skrevet
46 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Ikke helt, bare ganske. Du gjør det ti ganger lettere for deg selv om du går ned i vekt- og du kommer til å bli sunnere og føle deg bedre

Jeg er ikke interessert i å gå ned. Jeg trives med min vekt, men jeg ønsker en ripped mann :P 

ts

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke interessert i å gå ned. Jeg trives med min vekt, men jeg ønsker en ripped mann :P 

ts

Lykke til. Folk vinner jo i lotto hver uke

• Liker 29
Skrevet

om jeg får lov å være 100% ærlig:
du kommer til å duge til ons for fulle kåte menn, men ikke til forhold.

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Så lenge du er slank så er treninga mindre viktig. Kan fint ha noen hobbyer uten at dama skal springe rundt bena mine hele tiden

Da får jeg fortsette å opprettholde en sunn livsstil. Kanskje det er viktigere å ha livsstil til felles enn trening? Ikke at muskler er så viktig, men om jeg en dag ser en slik kjekkas skal jeg prøve å ta motet til meg og si hei :fnise: Og ikke forhåndsdømme at jeg ikke har sjans. 

Det viktigste er å finne en partner man virkelig tenner på. Så om man finner noe ekstra tiltrekkende må man bare prøve seg. Om den personen er interessert derimot er ikke alltid sikkert. Så er bare å prøve seg på alle muskelmennene du møter  TS. Er ikke forbudt å si hei. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får jeg fortsette å opprettholde en sunn livsstil. Kanskje det er viktigere å ha livsstil til felles enn trening? Ikke at muskler er så viktig, men om jeg en dag ser en slik kjekkas skal jeg prøve å ta motet til meg og si hei :fnise: Og ikke forhåndsdømme at jeg ikke har sjans. 

Det viktigste er å finne en partner man virkelig tenner på. Så om man finner noe ekstra tiltrekkende må man bare prøve seg. Om den personen er interessert derimot er ikke alltid sikkert. Så er bare å prøve seg på alle muskelmennene du møter  TS. Er ikke forbudt å si hei. 

Tja livsstilen min ellers er ikke så sunn. Eneste grunnen til at jeg ikke er 20kg overvektig som TS er at jeg trener så mye

Så lenge man har noen ting man liker å gjøre sammen, og man gjør hverandre lykkelig så tror jeg ikke livsstilen trenger å være så lik heller

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det helt urealistisk? Jeg er sikkert 20 kg overvektig, men er KUN tiltrukket av muskuløse, pene menn. Jeg har kun vært singel i 3 mnd. Så jeg vet ikke hva jeg kan forvente. Jeg har egentlig ikke datet noe særlig før nå, og lurer på om det blir vanskelig.

jeg er morsom, snill og har meget god økonomi, men vekten er min store last. Er det håpløst?

Det er ikke urealistisk, men det er ganske optimistisk. De aller fleste som trener regelmessig, ønsker en partner som kan være med på liknende aktiviteter fordi det faktisk er noe som interesserer vedkomne. 

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, Charmander skrev:

Det er ikke urealistisk, men det er ganske optimistisk. De aller fleste som trener regelmessig, ønsker en partner som kan være med på liknende aktiviteter fordi det faktisk er noe som interesserer vedkomne. 

Nåja, om godt trente menn fikk velge mellom en dame med slank kropp, men ikke trente og en dame med 20kg overvekt som trente så tror jeg alle vet hvem mennene hadde valgt oftest.

Anonymkode: f4dd3...dfb

• Liker 9
Skrevet

Jeg er en overvektig mann, jeg foretrekker veltrente og spreke jenter og jeg er sammen Den fineste og mest spretne jenta jeg vet om, vi har vært sammen i 2år og vi har det bedre for hver dag som går.

Så det er fullt mulig, men tror det er avhengig av mye flaks og god timing, lykke til videre Ts 

Anonymkode: f3ef0...cf9

• Liker 6
Skrevet

Det kommer aldri til og fungere.

Du kan sikkert få deg en mann med normal kropp. Veltrent? aldri. Det vil garantert skjære seg.

Anonymkode: 4d363...666

• Liker 3
Skrevet

Go for it  sier nå jeg! :-) mannen min er ripped langrennsløper - jeg trener aldri. Er ikke overvektig nå - men da vi traff hverandre for 18 år siden og tre barn siden, var jeg ingen sylfide! :-) etterhvert smittet livsstilenlitt over og jeg ble gla i å trene faktisk! Jeg som var verdens største sofagris løper nå løp og er blitt trenerfor barneidrett! :-O vekten er lavere nå enn da jeg gikk på ungdomsskolen. Men mannen min har visst likt meg i alle fasonger - fordi han liker personen MEG! :-)

Anonymkode: cb1a2...c81

• Liker 9
Skrevet

*rettelse! TrenTE aldri...inntil for tre års siden - da jeg ble smittet av basillen :-)

Anonymkode: cb1a2...c81

Skrevet

Utseende er mer enn vekt. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...