smil Skrevet 5. mars 2002 #1 Del Skrevet 5. mars 2002 Til alle engler! Lurer på om dere kanskje har en plass til meg i fellesskapet. Jeg er veldig snill, og smiler nesten hele tiden. Dessuten er jeg veldig flink til å bake (hvis dere har lyst på noe godt). Og jeg kan tegne og male, hvis dere vil pynte opp litt rundt bassengkanten (hvis vi finner en plass å henge opp kunstverkene da). Er det kanskje bruk for meg? Venter spent på svar. Har veldig lyst på litt pærebrus. Klem fra Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 5. mars 2002 #2 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei! Og velkommen til Lystige Engler Så klart vi vil ha deg med i menigheten Men hva slags stillingsbenevnelse ønsker de?? Hilsen en dedd i deza og fryykteli sjuke RaGnA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 5. mars 2002 #3 Del Skrevet 5. mars 2002 Klart du skal få være med, Smil! Vi har jo allerede vår egen kokkelerings-engel, Bria, men det hadde vært toppen på lykke å hatt egen kakebakeengel også! Du er herved ansatt, og fryktelig masse velkommen-klemmer til deg fra oss alle! Kris: Oppdater!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 5. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei! Tusen tusen takk for at jeg får være med. Vil gjerne være kunst-engelen deres hvis jeg får lov, men baker når dere måtte ønske! Klem Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå