smil Skrevet 5. mars 2002 #1 Skrevet 5. mars 2002 Til alle engler! Lurer på om dere kanskje har en plass til meg i fellesskapet. Jeg er veldig snill, og smiler nesten hele tiden. Dessuten er jeg veldig flink til å bake (hvis dere har lyst på noe godt). Og jeg kan tegne og male, hvis dere vil pynte opp litt rundt bassengkanten (hvis vi finner en plass å henge opp kunstverkene da). Er det kanskje bruk for meg? Venter spent på svar. Har veldig lyst på litt pærebrus. Klem fra Smil
RaGnA Skrevet 5. mars 2002 #2 Skrevet 5. mars 2002 Hei! Og velkommen til Lystige Engler Så klart vi vil ha deg med i menigheten Men hva slags stillingsbenevnelse ønsker de?? Hilsen en dedd i deza og fryykteli sjuke RaGnA
Væren Skrevet 5. mars 2002 #3 Skrevet 5. mars 2002 Klart du skal få være med, Smil! Vi har jo allerede vår egen kokkelerings-engel, Bria, men det hadde vært toppen på lykke å hatt egen kakebakeengel også! Du er herved ansatt, og fryktelig masse velkommen-klemmer til deg fra oss alle! Kris: Oppdater!12
smil Skrevet 5. mars 2002 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2002 Hei! Tusen tusen takk for at jeg får være med. Vil gjerne være kunst-engelen deres hvis jeg får lov, men baker når dere måtte ønske! Klem Smil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå