Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når feirer folk Halloween denne helgen? Er det fredag eller lørdag? Hva skal dere kle dere ut som ? 

Endret av Tapas
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

feil tråd 

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Jeg skal feire på fredag, og kle meg ut som alv. Kanskje ikke det rette å kle seg som, men er det jeg har lyst til å :)

Anonymkode: 9eec9...57e

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skal feire på fredag, og kle meg ut som alv. Kanskje ikke det rette å kle seg som, men er det jeg har lyst til å :)

..å kle meg som:p

Skrevet

Det feieres på mandag 31.

Feirer du 17.mai og julaften også helgen før, eller helgen etter? ;)

Anonymkode: baaeb...c3a

• Liker 1
Skrevet

Jeg feirer julaften på 1. Juledag pga jobb, og jeg går på halloweenfest på lørdag fordi jeg og de fleste andre jobber mandag og tirsdag. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hmmm.. lurer på om jeg skal begynne å feire 17 mai, den 18 i stedet og julaften 22........nei det er ikke sånn det funker 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det feieres på mandag 31.

Feirer du 17.mai og julaften også helgen før, eller helgen etter? ;)

Anonymkode: baaeb...c3a

De fleste har fri disse dagene og de som feirer 17 mai og julaften feirer på dagen, hadde en ikke hatt fri hadde en nok feiret det nærmeste helg.

Skrevet

Feiring som fester, filmkveld osv blir jo som regel tatt i helgen før/etter, det er jo da det passer best. Men "Knask eller Knep" gjøres kun den 31., som i år er på mandag.

Vet noen avtaler med "gata" eller blokka om å gå på lørdag i stedet, men da skal det være avtalt med alle som det skal ringes på hos, og man skal respektere de som ikke ønsker å være med.

Anonymkode: f23a8...365

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...