Gå til innhold

hvorfor vil ikke menn ha forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor vil så mange menn ikke ha forhold?
Jeg er tydeligvis en attraktiv dame, som åfte får oppmerksomhet fra menn, både her og der. Har lett for å få med meg hjem menn for sex, og det er tydelig de nyter kroppen min godt når vi har sex og kommer med utbrudd under akten om at jeg var myk og hadde fine former. (har sjedd) Har flere ganger hatt med meg samme mann hjem fra byyn, og vi har f.eks. spist frokost sammen og kost oss veldig.
Men hvis jeg tar kontakt senere på facebook for eksempel så er dem ikke så interisert i å snakke med meg. Dette er så klart ekstremt frustrerende for meg. hvorfor vil de bare ha sex?Noen av mennene har sagt til meg at de ikke er ute etter forhold med en gang, men skjønner ikke greia? hvordan ha det så koselig og intimt sammen, men så vil man ikke møtes mer en et par ganger?
hva skal jeg gjøre? jeg vil gjerne ha en kjekk kjæreste :)) når jeg har sex med en fyr synes jeg jo han er veldig attraktiv, og kunne gjerne blitt mer kjent med. hvorfor gir ikke de en sjanse til å bli kjent med meg?

Anonymkode: 5d123...a7f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor treffer du menn? Hvor raskt har du sex?

Jeg treffer menn som er interessert i forhold hele tiden. De fleste menn er fullstendig i stand til å forelske seg, og de aller fleste vil ha noe seriøst, i hvert fall når de når en viss alder. 

Men det må jo være der. For en attraktiv mann er ikke sex nok til å ville være monogam. Du må føle at kvinnen er noe spesielt - intelligent, sjarmerende, omsorgsfull, morsom - noe unikt. 

Anonymkode: 65d7a...4bf

• Liker 4
Skrevet

Kanskje du ikke har en attraktiv personlighet?

• Liker 8
Skrevet

Det er nok sjeldent det utvikler seg til noe mer etter et ONS. Det skal litt til for at mannen du tilfeldigvis tar med deg hjem fra byen er en du passer sammen med på andre områder enn seksuell tiltrekning. Mange menn på byn er bare ute etter sex. Mange kvinner også, for den saks skyld. Ved å ha ONS tror jeg også man signaliserer at det ikke er noe seriøst, men bare sex. Mennene blir gjerne litt overrasket når det viser seg at ONSet tar kontakt med dem i ettertid ("det var jo bare et ligg"). 

Jeg tror det er mange menn som ikke ønsker forpliktelse. Og i disse dager kan man få i bøtter og spann, som for eksempel FF eller søndagskjæreste. 

Men: Det er mange menn som ønsker noe seriøst, også - jeg tror bare ikke det er de mennene som blir med deg hjem etter en fuktig natt på byen! 

Min erfaring er at man tiltrekker seg menn som er ute etter noe seriøst ved å selv signalisere at man er seriøs og vil ha noe mer enn bare sex. Har du en god samtale med en fyr på byen uten å dra hjem med han, kan det være større sjanse for at han vil møte deg igjen (hvis vedkommende også er ute etter noe seriøst). 

Ellers er vel kanskje ikke byen det beste stedet for å finne en potensiell kjæreste. 

Anonymkode: a9ac1...e66

• Liker 13
Skrevet (endret)
18 timer siden, AnonymBruker skrev:
Jeg er tydeligvis en attraktiv dame, som åfte får oppmerksomhet fra menn, både her og der. Har lett for å få med meg hjem menn for sex,

Det blir vel litt for lett for dem.

La de få lov til å kurtisere deg , og ta deg med på ting noen ganger før du tar dem med opp i senga. Da får du filtrert bort mange av de som bare vil fort inn og fort ut, samtidig som du får en pekepinn på hvorden dere fungerer sammen i ikkeseksuelle situasjoner.

Endret av I Grosny
korrektur
  • Liker 9
Skrevet

Helt ærlig, så forventer jeg aldri noenting fra en ONS. det var sex der og da, ikke nødvendigvis noe mer.  jeg kan godt føle et ønske om å bli bedre kjent med personen, men jeg blir ikke sjokkert om det ikke er gjensidig. :P

Derimot har jeg blitt forferdelig skuffet når jeg har truffet samme mann om igjen og om igjen med tanke på å bli bedre kjent, for så få en avvisning rimelig langt ut i løpet. hvorfor noen i det hele tatt gidder å være med noen, å tilbringe tid med noen over flere måneder som de ikke er interessert i å gå videre med, er for meg uforståelig. 

Fuckfriends og diverse blir noe annet for meg igjen, er ting gjort på den rette måten, har man lagt klare linjer og er enige begge to på forhånd at dette ikke er forholdsmateriale. Men her er det veldig veldig viktig at man er ENIGE, og har definert dette klart og tydelig FØR man setter i gang en slik relasjon. 

Anonymkode: 5d0be...587

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:
Jeg er tydeligvis en attraktiv dame, som åfte får oppmerksomhet fra menn, både her og der. Har lett for å få med meg hjem menn for sex, og det er tydelig de nyter kroppen min godt når vi har sex og kommer med utbrudd under akten om at jeg var myk og hadde fine former. (har sjedd) Har flere ganger hatt med meg samme mann hjem fra byyn, og vi har f.eks. spist frokost sammen og kost oss veldig.
Men hvis jeg tar kontakt senere på facebook for eksempel så er dem ikke så interisert i å snakke med meg. Dette er så klart ekstremt frustrerende for meg. hvorfor vil de bare ha sex?Noen av mennene har sagt til meg at de ikke er ute etter forhold med en gang, men skjønner ikke greia? hvordan ha det så koselig og intimt sammen, men så vil man ikke møtes mer en et par ganger?
hva skal jeg gjøre? jeg vil gjerne ha en kjekk kjæreste :)) når jeg har sex med en fyr synes jeg jo han er veldig attraktiv, og kunne gjerne blitt mer kjent med. hvorfor gir ikke de en sjanse til å bli kjent med meg?

Standarden for lettvint sex er for mange menn veldig lav, så det kan hende du er blitt "godt vant" på den måten. Om du har for vane å møte menn som kun vil ha deg som en lettvint løsning og du selv er ute etter noe mer er det nok bedre å prøve å møte menn på andre måter og eventuelt vente med sex til dere er enige om hva dere vil. Ha i bakhodet at mange menn sorterer "kjæresteemne" og "lettvinte" hver for seg, og at det er fort gjort å havne i sistnevnte, enten fordi en rett og slett ikke er attraktiv nok i utgangspunktet, eller at et forhold med en som er så lett å få for mange kan være mindre fristende.  

• Liker 4
Skrevet

6 timer siden, herzeleid skrev:

Standarden for lettvint sex er for mange menn veldig lav, så det kan hende du er blitt "godt vant" på den måten. Om du har for vane å møte menn som kun vil ha deg som en lettvint løsning og du selv er ute etter noe mer er det nok bedre å prøve å møte menn på andre måter og eventuelt vente med sex til dere er enige om hva dere vil. Ha i bakhodet at mange menn sorterer "kjæresteemne" og "lettvinte" hver for seg, og at det er fort gjort å havne i sistnevnte, enten fordi en rett og slett ikke er attraktiv nok i utgangspunktet, eller at et forhold med en som er så lett å få for mange kan være mindre fristende.  

Dette. Jenter tror de har sjans på samme standarden av menn når det kommer til forhold som når det kommer til sex. -
Ikke i nærheten en gang

Krav for sex: Passere bonertesten
Krav for forhold: Se vedlagt 18 siders word-dokument

TS, Vet du hva det betyr når jeg sier jeg ikke er ute etter et forhold? Jeg sier på en fin måte jeg ikke er ute etter et forhold med DEG. Finner jeg en kul og attraktiv nok jente så gir jeg det en sjans for noe mer. Inntil da er du lett tilgang på sex og om jeg spiser frokost med deg kommer jeg ikke til å sitte og late som du ikke er der. Så vi prater, og jeg er hyggelig så du skal føle deg bra. Kanskje jeg vil ha sex neste helg og

• Liker 11
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Derimot har jeg blitt forferdelig skuffet når jeg har truffet samme mann om igjen og om igjen med tanke på å bli bedre kjent, for så få en avvisning rimelig langt ut i løpet. hvorfor noen i det hele tatt gidder å være med noen, å tilbringe tid med noen over flere måneder som de ikke er interessert i å gå videre med, er for meg uforståelig.

Anonymkode: 5d0be...587

Jeg holdt ivertfall på med en i flere måneder. Jeg hadde bedt henne på date sikkert 20 ganger. Jeg hadde prøvd å få henne over på noe mer fornuftig chat. plutselig hadde jeg brukt nesten 4000 kroner på chatting. Da gadd jeg ikke mer.                      Hun må jo være steinrik som kan holde på sånn. 3 måneder senere så fortsatt "vi må jo bli kjent først" :murvegg:

Anonymkode: c5753...5b0

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg holdt ivertfall på med en i flere måneder. Jeg hadde bedt henne på date sikkert 20 ganger. Jeg hadde prøvd å få henne over på noe mer fornuftig chat. plutselig hadde jeg brukt nesten 4000 kroner på chatting. Da gadd jeg ikke mer.                      Hun må jo være steinrik som kan holde på sånn. 3 måneder senere så fortsatt "vi må jo bli kjent først" :murvegg:

???

Anonymkode: 9936b...a7e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

???

Det var ett svar til 5b0

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Du tiltrekker deg tydeligvis  feil type mannfolk.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, vet ikke om dette er satire eller seriøst

5 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Du tiltrekker deg tydeligvis  feil type mannfolk.

Hun tiltrekker seg nok andre typer mannfolk og. Men det er kjekkasene hun tar med seg hjem hun vil ha. Kanskje hun burde gå for en mann som ikke er airconditionsexist i stedet?

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ett svar til 5b0

Det skjønte jeg, var mer innholdet jeg tenkte på..

• Liker 2
Skrevet (endret)
17 timer siden, AnonymBruker skrev:
Jeg er tydeligvis en attraktiv dame, som åfte får oppmerksomhet fra menn, både her og der. Har lett for å få med meg hjem menn for sex,

og det er tydelig de nyter kroppen min godt når vi har sex og kommer med utbrudd under akten om at jeg var myk og hadde fine former. (har sjedd)

jeg vil gjerne ha en kjekk kjæreste :))

Men hvis jeg tar kontakt senere på facebook for eksempel så er dem ikke så interisert i å snakke med meg. Dette er så klart ekstremt frustrerende for meg. hvorfor vil de bare ha sex?

1: Bare fordi du får deg sex i fylla gjør deg ikke attraktiv. Folk sier det meste for å få seg et ligg.

2: Det at du har former og store pupper(les: overvektig) er sikkert gøy for litt sex men de fleste vil ha en slank kjæreste.

3: Du sikter altså høyt. Trolig for høyt.

4: Hvorfor vil dem bare ha sex? Les de 3 avsnittene over.
    (kan også evt være at du har en kjedelig eller slitsom personlighet, eller at du bare er for intens)

edit: om du vil få deg en kjæreste så knip igjen buksa.

Endret av herremann
  • Liker 7
Skrevet
22 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Dette. Jenter tror de har sjans på samme standarden av menn når det kommer til forhold som når det kommer til sex. -
Ikke i nærheten en gang

Krav for sex: Passere bonertesten
Krav for forhold: Se vedlagt 18 siders word-dokument

TS, Vet du hva det betyr når jeg sier jeg ikke er ute etter et forhold? Jeg sier på en fin måte jeg ikke er ute etter et forhold med DEG. Finner jeg en kul og attraktiv nok jente så gir jeg det en sjans for noe mer. Inntil da er du lett tilgang på sex og om jeg spiser frokost med deg kommer jeg ikke til å sitte og late som du ikke er der. Så vi prater, og jeg er hyggelig så du skal føle deg bra. Kanskje jeg vil ha sex neste helg og

Mye å lære her ser jeg.

Oppblåst selvbilde på egenverdi, hever seg over andre mennesker med "kanskje du er god nok, er du snill skal du få frokost. " ;)

Praktekesemplar på en type mann ikke vil gi en sjangse. 

Anonymkode: ef554...f19

• Liker 6
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange kvinner og som kun vil ha sex og nærhet. Kan like gjerne være du som bør tenke deg om. Om du er attraktiv, vel, det er dine ord. Om en kvinne er nettopp det, er det ikke sikkert hun er noe ha som en partner likevel. 

Anonymkode: e7ced...700

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye å lære her ser jeg.

Oppblåst selvbilde på egenverdi, hever seg over andre mennesker med "kanskje du er god nok, er du snill skal du få frokost. " ;)

Praktekesemplar på en type mann ikke vil gi en sjangse. 

Ja der tok du meg

Jeg er ikke interessert i å ha forhold med alle jenter. (Og ikke alle jenter er interessert i meg.)

Går i skammekroken nå og tenker over livet mitt :( 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Ja der tok du meg

Jeg er ikke interessert i å ha forhold med alle jenter. (Og ikke alle jenter er interessert i meg.)

Går i skammekroken nå og tenker over livet mitt :( 

:sprettoy:

• Liker 1
Skrevet

Fordi du ter deg kun som tømmestasjon. Du er lett tilgjengelig. Knip beina sammen og krev å bli kjent skikkelig først. Gå på date men ikke ha sex!!

Anonymkode: 5f4bc...1a9

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...