Gjest Nefertiti Skrevet 23. november 2004 #1 Skrevet 23. november 2004 Jeg trodde det skulle gå an å stille enkle spørsmål om ting man lurer på her, men i det siste har jeg erfart noe annet. Hva er det med brukere som på død og liv må spre dårlig stemning. Hvis de ikke en gang skal svare på det man lurer på, men bare klage og syte så får de finne seg en egen tråd. Nå har de anledning til å forsvare seg. Hvis man ikke spør om andres mening, men bare et enkelt spørsmål, så gir man vel blanke i hva en eller annen med pms måtte mene om sine erfaringer og den slags. Alt avhenger av måten man sier det på! Så spre litt positive vibber istedenfor.
Superlammet Skrevet 23. november 2004 #2 Skrevet 23. november 2004 Tja er enig, men enkelte ganger kan det være fint å få litt meninger og erfaringer ang. emnet. Men det blir for dumt om man begynner å påstå at det trådstarter spør om er teit osv... For eksempel? Og dette er tross alt et forum, så usaklige innlegg må man regne med.
Gjest skalkesjul Skrevet 23. november 2004 #3 Skrevet 23. november 2004 Usakelige innlegg er en ting, men man trenger ikke sparke folk som ligger nede.
Suzy Skrevet 23. november 2004 #4 Skrevet 23. november 2004 Usakelige innlegg er en ting, men man trenger ikke sparke folk som ligger nede. Det er så, men når man stikker nesa fram så må man dessverre regne med å få seg et slag eller to.. Sånn er det bare. Det er nå trossalt bare nettet så man blir litt tøffere etterhvert
Gjest John Doe Skrevet 23. november 2004 #5 Skrevet 23. november 2004 Det er et forum. Seff vil det være folk her inne som er getne. Fin plass for å få ut litt sinne og agrisjon, uten å møtte si det dirkete til anskiket til folk. Jeg kan forstå dem også. Det er ikke verre enn å oppe fint over innlegge fra slike folk. Du ser fort hvem dem er. Ikke bry dere
Blomsterenka Skrevet 23. november 2004 #6 Skrevet 23. november 2004 Enten bare overse slike innlegg, og ikke svare tilbake, eller krangle hvis man har lyst, eller er irritert og det passer.
Marpessa Skrevet 24. november 2004 #7 Skrevet 24. november 2004 Enten bare overse slike innlegg' date=' og ikke svare tilbake, eller krangle hvis man har lyst, eller er irritert og det passer.[/quote']
Gjest *Fiona* Skrevet 24. november 2004 #8 Skrevet 24. november 2004 Så lenge det er et forum hvor hvem som helst kan svare, må man vel regne med ganske ymse, tror jeg. Må vel bare sile ut de innleggene som ikke virker seriøse. Men hva tenkte du på egentlig? Har du spurt om noe og ikke fått svar? Eller mener du bare generelt at trådene utarter?
Superlammet Skrevet 24. november 2004 #9 Skrevet 24. november 2004 Ja det er faktisk så enkelt som å bare drite i de som plager deg Med mindre man vil krangle da. Dessuten dersom det er noen som kommer med PA eller skikkelig bedritne kommentarer blir de enten modda (moderator som fjerner, og ja jeg fant det på nå *føle seg glup*) eller så får de høre det fra andre brukere! Og dette er tross alt et forum på nettet, så litt burde man tåle
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #10 Skrevet 24. november 2004 Jeg pleier og kalle det PMS perioder tider her inne jeg. Med jevne mellom rom kommer det perioder hvor det er krangling og ting blir tatt ille opp uansett hvordan man ordlegger seg og antall smileys , som både blunker og ler. Og andre må bare spre gørr. Heldigvis som i RL varer ikke PMS i det uendelige og snart er det bare "kosemose" tråder igejn- og da er det noen som synes det er kjedelig
Gjest *Fiona* Skrevet 24. november 2004 #11 Skrevet 24. november 2004 Erru blitt modda eller? Kult ass...
Superlammet Skrevet 24. november 2004 #12 Skrevet 24. november 2004 Erru blitt modda eller? Kult ass... Ikke sant?! Faen jeg er i slaget idag as......
Angelica Skrevet 24. november 2004 #13 Skrevet 24. november 2004 Tror det er noen som kun er ute etter å provosere også.. Som skal argumentere og kverulere inn i det uendelige. Tar det ikke så tungt om noen er litt negative - min dag blir ihvertfall ikke ødelagt!
Superlammet Skrevet 24. november 2004 #14 Skrevet 24. november 2004 Klart det er folk som vil få igang diskusjoner! Det er jo det som er gøy med et forum! Så lenge folk klarer å holde seg mer eller mindre saklig og ikke komme med person angrep.
Gjest Ninakanin Skrevet 24. november 2004 #15 Skrevet 24. november 2004 slik som jeg som sier at noen er skutt i rompa, og der er hodet.. Jeg liker diskusjoner, men hvis noen spør om ting som er personlige eller private, synes jeg at man skal holde et visst nivå av saklighet og snillhet. Jeg fyrer ikke løs med argumenter om noen er lei seg fordi de har blitt gravid, men hvis noen sier jeg ikke eier moral fordi jeg spiser kjøtt hver dag så blir jeg nok en "gretten bruker" jah...
Gjest GreenSky Skrevet 24. november 2004 #16 Skrevet 24. november 2004 Jeg innrømmer det. Jeg er en tålmodig sjel, men det hender jeg sprekker og svarer grettent/krasst til dumheter.
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #17 Skrevet 25. november 2004 men det hender jeg sprekker og svarer grettent/krasst til dumheter Dumheter avler dumheter.
Blomsterenka Skrevet 25. november 2004 #18 Skrevet 25. november 2004 Grettent og uvitende og trangsynt helsepersonell er mye verre enn det man møter her på kg i alle fall.
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #19 Skrevet 25. november 2004 Grettent og uvitende og trangsynt helsepersonell er mye verre enn det man møter her på kg i alle fall. Dårlige erfaringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå