Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunne varer er ikke så dyrt i Norge, især ikke hvis du for eksempel handler på Kiwi osv. og har trumfkort.

Anonymkode: dbc80...b8f

• Liker 2
Skrevet

Fordi godtesnop er diggere enn epler og agurk. 

Anonymkode: 3b842...d4d

• Liker 13
Skrevet (endret)

Fordi det ikke er gulrøtter og kål som kjøpes inn til Halloween.

Men man velger jo selv hva man vil  kjøpe.

Endret av Violetta
  • Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Violetta skrev:

Fordi det ikke er gulrøtter og kål som kjøpes inn til Halloween.

Men man velgerne jo selv hva man vil kjøpe.

Joda - hvis du er skikkelig slem! ;) Har vurdert nøye om jeg skulle kjøpe et par poser med rosenkål og dyppe i smeltet sjokolade etter å ha blitt inspirert på Internett :fnise:

Anonymkode: b2ae1...12b

• Liker 6
Skrevet

Det er synd at det sjelden er superkampanjer på frukt og grønt.

Anonymkode: c83cc...91f

• Liker 2
Skrevet

I fårikålsesongen selges kål for to kroner kiloen. Men folk stormer ikke butikkene for det. Det er rett og slett ikke like interessant.

• Liker 9
Gjest Baremenneske
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda - hvis du er skikkelig slem! ;) Har vurdert nøye om jeg skulle kjøpe et par poser med rosenkål og dyppe i smeltet sjokolade etter å ha blitt inspirert på Internett :fnise:

Anonymkode: b2ae1...12b

🙄😂😂

Skrevet
6 minutter siden, Violetta skrev:

I fårikålsesongen selges kål for to kroner kiloen. Men folk stormer ikke butikkene for det. Det er rett og slett ikke like interessant.

Kanskje det hadde vært mer effektivt å satt ned prisene på lammekjøttet.

• Liker 1
Gjest Baremenneske
Skrevet

Er jo valgfritt om du vil kjøpe eller ikke😊  Er jo også som noen andre har skrevet , mer smågodt enn grønnsaker til Helloween .  

Skrevet

Det er stadig vekk kampanjer på diverse andre varer i forskjellige butikker, året rundt. Noen ganger passer disse kampanjene inn med årstiden/høytiden(billig godteri til Halloween, billige klementiner til jul osv.), andre ganger er kampanjene mer random, som f.eks halv pris på alt fra Fjordland. Barn(og voksne) har virkelig ikke vondt av å spise godteri de få gangene i året det er priskrig. Tviler sterkt på at det er de som aldri kjøper godteri ellers som er i mot priskrig. 

Anonymkode: a0c99...937

• Liker 3
Skrevet

Kampanjen er jo på smågodt i løsvekt, men jeg trodde man kun skulle gi innpakket godteri til Halloween? 

Hilsen hun som har kjøpt 5 kg godteri hun ikke er sikker på om hun kan gi til barna som kommer på døra... :P 

Anonymkode: c2418...2b1

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kampanjen er jo på smågodt i løsvekt, men jeg trodde man kun skulle gi innpakket godteri til Halloween? 

Hilsen hun som har kjøpt 5 kg godteri hun ikke er sikker på om hun kan gi til barna som kommer på døra... :P 

Anonymkode: c2418...2b1

Kan du kjøpe en pakke små plastposer m/lynlås og gjøre klar ferdige pakker med smågodt? - eller er ikke det ok heller kanskje?

Anonymkode: f73e7...7d9

Skrevet

Nå skal det sies at Coop extra kjører tilbud på diverse frukt og grønt parallelt med tilbud på smågodt, bare til informasjon :)

• Liker 2
Skrevet

Syns det er fint at de senker prisen på snop og brus innimellom. Kjøper det så sjeldent ellers pga. pris. Er ren myte at junk er billig og sunn mat er dyrt i Norge.

Anonymkode: db267...d5f

• Liker 4
Skrevet

Det er jo stadig tilbud på sesonggrønnsaker, så argumentet ditt blir jo bare dumt. Gulrøtter, epler, kål, tomater, diverse bær, løk, kålrot, rosenkål, rødbeter, brokkoli og blomkål er eksempler på noen få sunne ting jeg har kjøpt på tilbud (og til veldig gode priser) i år. Denne listen kunne vært evig lang altså, men du skjønner sikkert poenget.

Anonymkode: 74a04...9e5

• Liker 2
Skrevet

Dette irriterer meg

Nå kommer alle idiotene i samfunnet til å forsyne seg grådig av tilbudet og hvis man da i denne perioden skulle få lyst på litt smågodt er alle favorittene mine tomme eller det er bare gammelt smågodt igjen (fordi leverandøren går tom)

Anonymkode: 0e09b...b55

• Liker 2
Skrevet

Det meste av frukt og grønt er vel billigere per kg enn smågodt, så kjøp i vei.

• Liker 5
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette irriterer meg

Nå kommer alle idiotene i samfunnet til å forsyne seg grådig av tilbudet og hvis man da i denne perioden skulle få lyst på litt smågodt er alle favorittene mine tomme eller det er bare gammelt smågodt igjen (fordi leverandøren går tom)

Tror butikkene har lært fra påsken. På Rema hadde de hengt opp en plakat hvor det sto at man ikke får kjøpe bokser, og at man må plukke i poser.

Endret av penny_
Skrevet
1 minutt siden, penny_ skrev:

Tror butikkene har lært fra påsken. På Rema hadde de hengt opp en plakat hvor det sto at man ikke får kjøpe bokser, og at man må plukke i poser.

Hva hjelper det? Det er jo bare å ta nok poser det.

Hvis det blir begrensning i antal kg derimot..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...