AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Hei! Jeg har i de siste ukene vært utrolig kvalm og svimmel, tenkte at jeg kanskje var gravid og tok test ca 7, 8 og 10 dager dpo (Er ikke 100% sikker på når jeg hadde EL, men det stemmer ganske godt med slim og sånt...), de var negativ. 14 dpo begynte jeg å spotte brunt/rødt, og det gjør jeg fortsatt 16 dpo, men det er utrolige små mengder, jeg pleier å ha ganske "normal strøm" av blod når jeg har mensen, så jeg syns jo dette er litt merkelig. I natt og i dag har jeg hatt ekstreme mensensmerter i korsryggen og i nedre del av magen + kvalme, så jeg har jo tenkt at nå kommer mensen for full guffe, eneste jeg ikke skjønner er kvalmen.. men nei... Nå vet jo ikke jeg hva som skjer en time eller to fra jeg poster dette innlegget, men er det noe vits i å ta en ny test? eller tror du løpet er kjørt mtp. negative tester tidligere? Anonymkode: b60cd...d82
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 "Burde jeg ta en ny test?" Svaret er så klart JA! Er du usikker tar du en ny test! trenger ikke lage en tråd her ..omg Anonymkode: 8ba01...2df 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Burde jeg ta en ny test?" Svaret er så klart JA! Er du usikker tar du en ny test! trenger ikke lage en tråd her ..omg Anonymkode: 8ba01...2df Hvis denne tråden var så unødvending, så kunne du jo fint latt være å svare :-) Men til din informasjon så tok jeg faktisk en til test og den visste positiv :-) Anonymkode: b60cd...d82
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis denne tråden var så unødvending, så kunne du jo fint latt være å svare :-) Men til din informasjon så tok jeg faktisk en til test og den visste positiv :-) Anonymkode: b60cd...d82 Gratulerer Anonymkode: aff28...97c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå