Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Håper det er noen her inne som kan hjelpe meg og tyde disse strekene, for jeg blir helt gal..

Vi er nå i PP 7 og har holdt på siden februar.
Jeg sluttet på ppiller i slutten av januar, etter å ha gått på det i mange år. Min syklus har derfor brukt veldig lang tid på å stabilisere seg, men de 3 siste syklusene har vært på 37 dager, da har også menstruasjonen vært så nøyaktig at den nesten har kommet på klokkeslettet.
Jeg tror jeg hadde EL 29/9 og hadde IKM 13/10 (visst denne syklusen også er 37 dager). Jeg er nå 16 over IKM og har veldig lite symptomer på at mensen skal komme, bortsett fra mye utfod og noen rare kviser på brystet som jeg aldri før har fått, men det kan jo forsåvidt ha kommet av noe helt annet.

Jeg har hatt en del tester liggende hjemme og har tatt mange!! Sikkert 7-8 tester, alle negative inntil nylig. De 3 siste dagene har jeg fått en svaaaak strek, nesten så svak at jeg tror jeg ser syner. Innbiller meg at jeg muligens kan ha hatt eggeløsning mye senere enn det jeg opprinnelig trodde. Så jeg trenger noen ekstra øyner for å tyde om det faktisk er strek her, er det skygge strek eller er det noe helt annet? De tidligere testene jeg har tatt ( alle prøve periodene) har de vært helt blendahvite og ikke antydning til strek, derfor håper jeg litt ekstra denne gangen..

Beklager crappy bilde kvalitet, men det var jammen ikke lett å få den svake streken til å synes. (redigerte bilde i sort hvitt for å få frem at det er en strek der)

Ps. Jeg er for tiden under utredning for muligens PCOS, så det kan jo være at det er det som eventuelt spiller meg et puss :-(

14900533_10155349572193572_1821148627509603881_n.jpg

14610942_10155349572778572_6871824632672139389_n.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes å skimte en strek ja :) Krysser fingrene for dere! 

Anonymkode: 85bca...1f1

Skrevet

Nei, det ser helt blankt ut. 

Anonymkode: 987e0...4eb

• Liker 3
Skrevet

Åh, den er ikke lett å se! Jeg har studert og studert, men jeg ser den. Dette var kanskje ikke de beste bildene, og kanskje ønsker jeg dette såå mye at jeg ser en ønskestrek. Hmm..

Skrevet

Jeg tror ikke du er gravid og testen ser negativ ut. 

Hadde du vært gravid hadde du hatt en mørkerød strek nå og hatt symptomer etter all sannsynlighet, om EL var 29/9. 

Anonymkode: 37ffe...33a

• Liker 2
Skrevet

Hmm, da får jeg bare håpe at TR kommer på besøk snart. En positiv test eller TR på besøk hadde vært greit! ^^

Takk for svar! Da slår jeg meg til ro med at jeg mest sannsynlig IKKE er gravid. Kanskje jeg klarer å slappe av og ikke stresse noe mer over det før TR kommer. Hehe.. Kjedelig å være prøver når man alltid får negative tester :icon_frown:

Skrevet

Vet ikke om det er øynene mine eller om det er en skygge, men kan så vidt skimte noe der! I alle fall på den øverste. :) 

Skrevet

Det ser ikke ut som om det er mer enn skyggestreker.

Skrevet (endret)

Jeg ser en veldig, veldig svak strek :) 

Endret av Drama.Queen
Skrevet

Coconutz: Jeg aner et lite håp, men tror jeg må slå meg til ro med at jeg ikke er gravid, det er nok bare en skyggestrek som Arkiv skriver under her :(

Skrevet

Hei igjen! Ts her..

Jeg tok en clearblue test for litt siden, den ble negativ, men da jeg demonterte den hadde den 1 sterk (kontroll) strek og en litt svakere strek, men den svake var blå! Er det noen her som har opplevd det??

Skrevet
På 10/28/2016 den 20.49, Fiia skrev:

Hei igjen! Ts her..

Jeg tok en clearblue test for litt siden, den ble negativ, men da jeg demonterte den hadde den 1 sterk (kontroll) strek og en litt svakere strek, men den svake var blå! Er det noen her som har opplevd det??

Du må prøve å roe litt ned. Demontere en test? Hvis du er gravid får du strek på testen, ikke plag deg selv.

Anonymkode: 987e0...4eb

• Liker 3
Skrevet
På 28.10.2016 den 20.49, Fiia skrev:

Hei igjen! Ts her..

Ikke for å skuffe deg, men testen blir dessverre ikke noe mer positiv av å demontere den, da det heller ikke er meningen. Skjønner på innlegget ditt at du har sterke ønsker om å bli gravid. Anbefaler deg å ta en ny test om noen dager. Lykke til <3

Skrevet

Jeg syns den ser positiv ut!

Anonymkode: 2196c...456

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...