Gå til innhold

Noen som har erfaring med festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 9 DPO i dag (da hadde jeg siste positive EL-test), og for 2 dager siden begynte jeg å blø litt rosa. Dette har vært litt av og på, og slik er det enda. Kan dette være festeblødning? Jeg tror hele tiden det er tanta som er på vei.. Noen med erfaringer?:)

Anonymkode: b6845...cb4

Videoannonse
Annonse
Gjest Tsunade
Skrevet

Litt dum jeg, hva er DPO? Aldri hørt den forkortelsen før, men festningsblødninger kjenner jeg til - det er helt normalt, og slik du beskriver det, høres det ut som det er det du opplever. Var akkurat sånn for meg da jeg var gravid.

Skrevet
4 minutter siden, Tsunade skrev:

Litt dum jeg, hva er DPO? Aldri hørt den forkortelsen før, men festningsblødninger kjenner jeg til - det er helt normalt, og slik du beskriver det, høres det ut som det er det du opplever. Var akkurat sånn for meg da jeg var gravid.

DPO betyr days past ovulation (dager etter eggløsning) :) håper du har rett, at det er det. Er det dumt å trene i denne fasen da?

Skrevet

Det kan være det utfra beskrivelsen og egget kan bruke opptil en uke før det fester seg i livmor. Men den pleier være litt tidligere hos de fleste. 

Ta en en test om litt over ei uke om du ikke får mens i mellomtiden (hvis egget har festet seg så sent, tar det lengre tid før du får utslag på test)

Anonymkode: 9cfb5...c94

Gjest Tsunade
Skrevet
12 minutter siden, Kicks skrev:

DPO betyr days past ovulation (dager etter eggløsning) :) håper du har rett, at det er det. Er det dumt å trene i denne fasen da?

Takk, da lærte jeg noe nytt i dag også! :D Tror ikke trening er skadelig, kanskje unngå det aller verste hardkjøret? Prøv å kjenn på hva som føles riktig, kroppen er smart nok til å si fra - spesielt om noe så viktig som en graviditet.

Etter min erfaring er det aller viktigst at du trives og har det godt i livet ditt. Skjønner at du er spent nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...