AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #1 Del Skrevet 28. oktober 2016 Eller er det teit? Går på vgs så russen arrangerer mye forskjellig + juleball osv, men ingen av vennene mine liker å feste så derfor vurderer jeg å dra dit alene. Men er det vanlig å gjøre det eller er det bare rart? Anonymkode: 83743...cd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #2 Del Skrevet 28. oktober 2016 Ikke rart, hvis noen spør så er det bare å svare "fant ikke vors". Jeg har gjort sånt flere ganger Anonymkode: 97584...9a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #3 Del Skrevet 28. oktober 2016 For trygghetens skyld så kan du jo gå med noen venner. Anonymkode: e113b...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 28. oktober 2016 #4 Del Skrevet 28. oktober 2016 Det er nok mange som drar på fester alene TS, du legger bare ikke merke til det. Gå, russefester er for alle som er russ enten de går på vors først, ankommer lokalet alene eller men en busslast. Fordelen med å gå alene er at du er langt friere mtp å bli kjent med andre enn om du har med deg fem venninder som skal "holde sammen" hele kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #5 Del Skrevet 28. oktober 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: For trygghetens skyld så kan du jo gå med noen venner. Anonymkode: e113b...c6b Men føler ikke jeg er god nok venn med de som fester til å spørre om de har vors, og vennene mine fester ikke særlig mye. Anonymkode: 83743...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 28. oktober 2016 #6 Del Skrevet 28. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men føler ikke jeg er god nok venn med de som fester til å spørre om de har vors, og vennene mine fester ikke særlig mye. Anonymkode: 83743...cd2 Når du har vert på ett par fester vil du nok bli invitert eller det vil være naturlig å "invitere seg selv" på vors. Gå alene, forsøk å knytte litt litt bedre bånd til andre og før du vet ordet av det er du med nye venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasse1 Skrevet 29. oktober 2016 #7 Del Skrevet 29. oktober 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Men føler ikke jeg er god nok venn med de som fester til å spørre om de har vors, og vennene mine fester ikke særlig mye. Anonymkode: 83743...cd2 Du kan jo forsøke å spørre litt indirekte om det er noen som vet om et vors da ingen av vennene dine skal på det aktuelle arrangementet. Da et det sikkert noen som ber deg med på sitt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå