AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Hei dere Jeg lurte på om dere har noen erfaringer med online spørreundersøkelser? Jeg har prøvd meningstorget, men får sjeldent tatt undersøkelser der. Jeg ønsker ikke å registrere meg på noe jeg ikke vet er trygt, så tar gjerne i mot tips fra dere. Har dere ellers idèer til hvordan man kan tjene litt ekstra penger i måneden på en enkel måte? Setter stor pris på seriøse svar. Anonymkode: 4843c...33e
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 Selg ting på finn. Se etter småjobber. Passe hund, flyttevask, kjøre søppel på på dynga osv. er ting som pleier å gå igjen. Nå begynner vel julemessene snart, driver du med noe salgbare hobbysyssler kan du jo melde deg på. Aldri vært borti spørreundersøkelser en kan tjene mer enn småpenger på pr. uke, er ikke sånn at du kan ta så mange undersøkelser du vil. Anonymkode: 12666...2af
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 Takk for svar Har vært å sett på småjobber på Finn, men er litt kjedelig at man må betale for å få tilgang til jobb, og risikerer å ikke få den selv om. Skal prøve de andre tipsene dine! -TS Anonymkode: 4843c...33e
Glitnir Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 Støtter den over - meningsmålinger på nett er definitivt ikke noen effektiv måte å tjene penger på. Ekstravakter et sted du allerede jobber, henge opp lapper på lokalbutikken om småjobber du kan ta, eller selge noe du ikke trenger lengre gir bedre resultater.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #5 Skrevet 28. oktober 2016 Det finnes jo spørreundersøkelser som You Gov eller panel.no På slike steder tjener man poeng, som etter hvert kan veksles inn i gavekort. For eksempel fra gavekorttorget.no eller lignende. Det er vel for så vidt en helt grei fritidsinteresse det, men ikke forvent å bli veldig rik av dette altså. Anonymkode: bee47...868 1
Tibbie Skrevet 28. oktober 2016 #6 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg prøvde å tjene penger på spørreundersøkelser da jeg var student, men det ble ikke store inntektene av det. Etter å ha sittet 30 min med en undersøkelse, tjente jeg sju kroner Hvor fort trenger du pengene? Mysteryshopping kan jo være et alternativ. Du får jobb ganske kjapt (du må bare lese gjennom et hefte og ta en test etterpå online for å se om du er kvalifisert), men de har utbetaling én gang i måneden. Så det kan jo hende du må vente et par uker før du får betalt.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #7 Skrevet 29. oktober 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes jo spørreundersøkelser som You Gov eller panel.no På slike steder tjener man poeng, som etter hvert kan veksles inn i gavekort. For eksempel fra gavekorttorget.no eller lignende. Det er vel for så vidt en helt grei fritidsinteresse det, men ikke forvent å bli veldig rik av dette altså. Anonymkode: bee47...868 Du blir ikke akkurat rik av det, og vi snakker ikke om "kjapt". Er selv medlem på begge disse to, samt i et panel for forbruksmønster og prisnivå, - og er enig i definisjonen "fritidsinteresse". Anonymkode: 977f0...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #8 Skrevet 29. oktober 2016 Tusen takk for svar alle -TS Anonymkode: 4843c...33e
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #9 Skrevet 31. oktober 2016 Dersom man kjeder seg, så klikker man seg rundt i forskjellige tråder her på forumet. Eller sjekker facebook / twitter eller andre sosiale medier. Da er det vel like greit å svare på slike spørreundersøkelser, fremfor å finne på noe annet tull. Da kan man i alle fall tjene noen kroner på dette, og kjøpe seg ting man har lyst på... Anonymkode: bee47...868
asterix Skrevet 31. oktober 2016 #10 Skrevet 31. oktober 2016 Begynn å ta ekstravakter i helsevesenet.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #11 Skrevet 2. november 2016 https://freak.no/forum/showthread.php?t=293105 Anonymkode: bee47...868
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå