AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Utenom når det faktisk er jul eller den årstiden du får følelsen av. Det lurer jeg på. (Skriv også hva som fører til at du får disse følelsene når du får dem, hvor lenge de varer og om det sitter i hodet og/eller kroppen.) :-) Anonymkode: abcdd...9f2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg hadde stadig en "kriblende" følelse før foran slikt...særlig jul og før vår, og sommerferie... -noe fint var i anmarsj og med litt forventninger:) Siste år har jeg slitt med økonomi og med skaffe jobb..-så da har dessverre det påvirket de følelsene også . Er utrolig glad nå da jeg kun har et par nærmeste å skaffe julegave til-selv om det blir noe billig(men som jeg vet de blir glad for). Håper det ordner seg snart igjen! Anonymkode: 03c67...3d7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 Hvorfor ble denne tråden flyttet til denne kategorien? Det er ikke ment som verken lek eller humor, ei heller sosialt prat. Jeg er interessert i andres følelser og tanker, innvendige opplevelser rundt det jeg spør om i HI. Det var derfor jeg opprettet emnet i "Kropp og Helse." (Det er mulig det var feil kategori, men denne vil jeg påstå er den siste emnet hører hjemme i. Det blir det jo bare tull ut av.) Kanskje noen, som et eksempel, har vonde minner fra julen, og får "emosjonelle flashbacks" til den tiden i løpet av året. Da er jeg interessert i å høre hva som setter det i gang og hvordan det oppleves, om det er kroppslig eller om det kun oppstår som en tanke, osv. (Det trenger ikke være negative ting.) Det hadde vært fint hvis denne tråden kunne flyttes tilbake. Anonymkode: abcdd...9f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå