Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke så alt for lenge til julebordsesongen begynner og jeg har lyst å kjøpe en ny kjole. Så nå har jeg jo litt tid på meg til å se etter en jeg liker. Men jeg synes det er så vanskelig å finne noe. Jeg har begynt i ny jobb, så jeg vet ikke helt hvordan de andre kler seg. Jeg vil jo ikke være for stivpynte og ikke for lite pyntet. 

Er 22 år. 

Har dere noen forslag? Hva pleier du å gå med? Legg gjerne ved bilde/link til forslag :) 

Anonymkode: ebdc9...03a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan legge til at jeg er litt fyldig (men har små pupper). Vil helst prøve å skjule magen litt. 

Skrevet

På julebord skal det litt til å være for stivpyntet

Skrevet
4 timer siden, minister-mio skrev:

På julebord skal det litt til å være for stivpyntet

Sant nok. Egentlig er det største problemet valg av sko. Selve julebordet er på en restaurant så vi går nok videre etterpå. Høye hæler er jo ikke så praktisk da (hverfall ikke om det er glatt). Og kjedelig å gå rundt å drasse på ekstra sko.

Skrevet

Jeg pleier å bruke en kjole i svart eller rødt, alt ettersom hva jeg føler for. :) Angående sko bruker jeg ytterst sjelden høye hæler. Velger enten noen fine ballerinasko eller pensko med lav hæl. 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Skrevet

Jeg har som regel sort kjole og ALLTID høye hæler! Henger jo fra meg i garderoben, så støvletter blir eventuelt plassert der. Ellers kan jeg også ha høyhælte boots, litt avhengig hva jeg føler. 

Var innom Vero Moda i  går, og synes de hadde en del fine kjoler som passet til julebord. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...