AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Hei jeg satt inn p stav i går for å prøve noe nytt. Innsettingen gikk veldig bra og det var heller ikke noe særlig vondt resten av dagen. Men når jeg våknet i dag, så klarer jeg nesten ikke bevege armen og det virker som om p staven har flyttet seg oppover, er dette normalt? Anonymkode: cc958...91e
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 Jepp, og du vil også få et ganske heftig blåmerke, men det blir bedre Anonymkode: ff301...524
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 Sånn var det ikke for meg. Det var litt ømt å ta på området en stund, og det ble et lite blåmerke, men jeg kunne helt fint bevege på armen. Anonymkode: 27927...7c8
Diamond99 Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg satte inn en p-stav for noen måneder siden, og lærte at staven må være ganske nøyaktig på et bestemt sted i armen for å fungere. Det er bare snakk om noen cm forskjell for at den mister sin funksjon. Bestill en ny legetime, så kan legen din avgjøre om du bør sette inn en ny p-stav. Jeg for min del fikk bare et blåmerke som var borte etter ca. 2 uker, men ikke noen smerter. Men legen min hadde gjort det flere ganger, så sikkert derfor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå