AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #1 Del Skrevet 28. oktober 2016 Skal i gang med å skrive julekort, men vil gjerne skrive noe litt mer artig enn "Øsnker deg og dine en god jul og ett godt nytt år" Har gjort en del søk, men synes det jeg finner er litt stivt og alvorlig. Er ute etter en tekst som er litt mer i denne gata: "God jul til deg og dine, sleng bena på bordet og la sjokoladen flyte" haha! Ja, dere skjønner ;-) Anonymkode: c2f40...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 28. oktober 2016 #2 Del Skrevet 28. oktober 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal i gang med å skrive julekort, men vil gjerne stekstenoe litt mer artig enn "Øsnker deg o g dine en god jul og ett godt nytt år" Har gjort en del spå men synes det jeg finner er litt stivt og alvorlig. Er ute etter en tekst som er litt mer i denne gata: "God jul til deg og dine, sleng bena på bordet og la sjokoladen flyte" haha! Ja, dere skjønner ;-) Anonymkode: c2f40...a8c Husker ikke hvordan verset var, men i sin tid var det populært med sms'er som ble sendt rundt, små hyggelige dikt, også morsomme og med galgenhumor. Husker det var et morsomt et om julen og nissen. Prøv å google morsom tekst til julekort/ juledikt. Sånn ellers fikk jeg julekort av en kamerat der teksten lød; God jul, drikk og *ul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå