Gjest O.G. Skrevet 31. oktober 2016 #21 Del Skrevet 31. oktober 2016 16 minutter siden, Bananfluggu skrev: Så mye for forsøket på å lage en framsnakk-tråd på KG. Kjære vene. Hvordan kan man slette tråder? Det var ikke hets av Jenny Skavlan jeg ønsket her (nei @O.G. , å kalle noen skitekjerring er ikke konstruktiv kritikk). Var aldri ment konstruktivt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 1. november 2016 #22 Del Skrevet 1. november 2016 12 timer siden, O.G. skrev: Var aldri ment konstruktivt heller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 1. november 2016 #23 Del Skrevet 1. november 2016 Jeg har sansen for Jenny. Hun er virkelig ikke den verste av bloggerne der ute. Synes også hun er et godt forbilde for unge jenter i et samfunn som florerer av materalisme og overforbruk. Det at hun blogger og inspirerer med syom- og hjemmesnekra ting, snapper "efortless" med tonnevis selvironi og beskytter barnet for utlevering i SoMe er alle tiders! Synes hun fronter gode verdier. Så ja; Hurra for Jenny skavlan. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. november 2016 #24 Del Skrevet 1. november 2016 1 time siden, Sjela skrev: Jeg har sansen for Jenny. Hun er virkelig ikke den verste av bloggerne der ute. Synes også hun er et godt forbilde for unge jenter i et samfunn som florerer av materalisme og overforbruk. Det at hun blogger og inspirerer med syom- og hjemmesnekra ting, snapper "efortless" med tonnevis selvironi og beskytter barnet for utlevering i SoMe er alle tiders! Synes hun fronter gode verdier. Så ja; Hurra for Jenny skavlan. Effortless da 7.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 3. november 2016 #25 Del Skrevet 3. november 2016 Noen som husker det bikini bråket? Kolleksjonen hennes ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. november 2016 #26 Del Skrevet 5. november 2016 På 3.11.2016 den 21.37, Vinglass skrev: Noen som husker det bikini bråket? Kolleksjonen hennes ? Ja, og jeg skjønner ikke hvorfor folk liker henne. Hun er ikke likere enn f.eks Camilla P eller Fruen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 5. november 2016 #27 Del Skrevet 5. november 2016 (endret) ... Endret 25. juli 2019 av icock 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. november 2016 #28 Del Skrevet 5. november 2016 Akkurat nå, icock skrev: Hun har bare mer kred og kulere venner. Ja ha? Vanessa Rudjord som liksom har så mye kred? + for bra nick. Nå prøver jeg å se for meg en iCock. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 5. november 2016 #29 Del Skrevet 5. november 2016 (endret) Er ikke mye fan av Jenny Skavland, men setter hun fokus på eksponering av barn så skal hun ha creds for det. Endret 5. november 2016 av Raiu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 8. november 2016 #30 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) På 30.10.2016 den 18.28, SelinaKyle skrev: Joda, men dersom Costume hadde oppgitt at de hadde spandert ferie på dem, hadde det vært okey. Det gjorde ikke Costume. Ikke Jenny sin feil. Når hun deltar på ting som er ment å være reklame som lures på leserne uten at de får vite at det er reklame så sitter hun med sin del av ansvaret jo. Men det hun sier om barn i sosiale medier er bra da. Endret 8. november 2016 av jabx 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 9. november 2016 #31 Del Skrevet 9. november 2016 Av fare for å bli beskyldt for å være for "norsk" igjen, så må jeg likevel si at hvis det er noen som er oppøsen og høy på seg selv her i landet, så må det være Jenny Skavlan og co. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. november 2016 #32 Del Skrevet 10. november 2016 9 timer siden, hvit.rose skrev: Av fare for å bli beskyldt for å være for "norsk" igjen, så må jeg likevel si at hvis det er noen som er oppøsen og høy på seg selv her i landet, så må det være Jenny Skavlan og co. Jeg tror deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 20. november 2016 #33 Del Skrevet 20. november 2016 Mange kjendiser og bloggere som burde ha henne som forbilde! Digger den dama!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 21. november 2016 #34 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Jenny balanserer på en syltynn linje i forhold til det som handler om markedsføring. Jeg synes hun er fantastisk, og drivende dyktig på content marketing. Hun får meg til å se klipp, eller lese innlegg uten at jeg opplever at det hun driver på med er reklame. Det er en genistrek, fordi da kan jeg la meg påvirke uten at jeg skjønner det sjøl. Og når jeg oppdager at jeg har blitt påvirket så blir jeg provosert, for jeg liker ikke å bli lurt. Det er balansegangen jeg snakker om, og pr nå har jeg blitt litt mer skeptisk, nettopp fordi jeg ikke liker den måten hun utnytter dette på. Det problemtatiske er jo at når du synes noen er "ei bra dame", vel da blir du mindre kritisk. Foreløpig finner jeg henne troverdig i forhold til miljøengasjement og gjenbruk. Her har hun mye å komme med. Samtidig er jeg litt på vakt når kommersielle interesser blandes inn, slik som Fretex og Tise. Ligger det noe mer bak samarbeidet slik at hun har økonomiske interesser i å fronte dem? Når vipper det over fra å være ærlig, til å bli noen man gjør for egen vinning? Vi har jo sett dette skje med mange bloggere, og jeg håper at Jenny ikke går i den fella. Stort pluss i boka for å ikke eksponerer "de KG ikke vil at skal nevnes" Endret 21. november 2016 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 21. november 2016 #35 Del Skrevet 21. november 2016 9 timer siden, CecilieX skrev: Jenny balanserer på en syltynn linje i forhold til det som handler om markedsføring. Jeg synes hun er fantastisk, og drivende dyktig på content marketing. Hun får meg til å se klipp, eller lese innlegg uten at jeg opplever at det hun driver på med er reklame. Det er en genistrek, fordi da kan jeg la meg påvirke uten at jeg skjønner det sjøl. Og når jeg oppdager at jeg har blitt påvirket så blir jeg provosert, for jeg liker ikke å bli lurt. Det er balansegangen jeg snakker om, og pr nå har jeg blitt litt mer skeptisk, nettopp fordi jeg ikke liker den måten hun utnytter dette på. Det problemtatiske er jo at når du synes noen er "ei bra dame", vel da blir du mindre kritisk. Foreløpig finner jeg henne troverdig i forhold til miljøengasjement og gjenbruk. Her har hun mye å komme med. Samtidig er jeg litt på vakt når kommersielle interesser blandes inn, slik som Fretex og Tise. Ligger det noe mer bak samarbeidet slik at hun har økonomiske interesser i å fronte dem? Når vipper det over fra å være ærlig, til å bli noen man gjør for egen vinning? Vi har jo sett dette skje med mange bloggere, og jeg håper at Jenny ikke går i den fella. Stort pluss i boka for å ikke eksponerer "de KG ikke vil at skal nevnes" Jeg ser ikke det du ser, jeg ser en kjedelig "gla dame" som liksom er så interessert i "miljøværn & sånt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 21. november 2016 #36 Del Skrevet 21. november 2016 Hun er ikke liksom interessert i miljøvern, hun er interessert i det. Man trenger ikke være helt Bellona for å engasjere seg. Klær er jo en miljøversting og hun designer jo både klær av resirkulerte materialer og er flink med re-design. I tillegg er appen TISE en kjempefin app for gjenbruk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 22. november 2016 #37 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) ... Endret 25. juli 2019 av icock Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 22. november 2016 #38 Del Skrevet 22. november 2016 14 minutter siden, icock skrev: Sant. Da hadde hun ikke frontet egne produkter hos David-Andersen og Vero Moda. Dette bidrar til å stimulere til økt forbruk. Mulig klærne er laget av resirkulert materiale, men de er neppe produsert i Europa. Hvor miljøvennlig er det å frakte klær fra Asia til Norge? Ser også at hun er på ferie i Los Angeles for tiden. Flyreisen alene alene bidrar til ca. 3 tonn i CO2-utslipp. Miljøinteressert? Kanskje litt mer enn Petter Stordalen. Godt poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 22. november 2016 #39 Del Skrevet 22. november 2016 1 time siden, icock skrev: Sant. Da hadde hun ikke frontet egne produkter hos David-Andersen og Vero Moda. Dette bidrar til å stimulere til økt forbruk. Mulig klærne er laget av resirkulert materiale, men de er neppe produsert i Europa. Hvor miljøvennlig er det å frakte klær fra Asia til Norge? Ser også at hun er på ferie i Los Angeles for tiden. Flyreisen alene alene bidrar til ca. 3 tonn i CO2-utslipp. Miljøinteressert? Kanskje litt mer enn Petter Stordalen. Må det være alt eller ingenting? Er det ikke bedre at hun fronter gjenbruk og reiser på ferie, enn at hun ikke hadde frontet gjenbruk og dratt på ferie? Eller bare generelt hatt null miljøfokus..Hvordan kommer man seg ellers til USA om man ikke tar fly? Setter seg på båten? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 23. november 2016 #40 Del Skrevet 23. november 2016 Syns Jenny er et friskt pust i kjendisnorge. Både hun og mannen er veldig positive, miljøbevisste, engasjerte og hærlige! Det er ingen som er 100% perfekt, så jeg syns hun er veldig flink jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg