Bananfluggu Skrevet 28. oktober 2016 #1 Del Skrevet 28. oktober 2016 Intervjuet på God morgen Norge i dag. Snakket om eksponering av barn i sosiale media. Applaus fra meg! Noen andre som så det? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 28. oktober 2016 #2 Del Skrevet 28. oktober 2016 Nei, men jeg elsker JS! Hun er et fantastisk forbilde på ca alle måter. Jordnær, naturlig, privat og opptatt av miljøet! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamasa Skrevet 28. oktober 2016 #3 Del Skrevet 28. oktober 2016 Nei jeg så det ikke, men Jenny Skavland virker fantastisk kul 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 28. oktober 2016 #4 Del Skrevet 28. oktober 2016 1 time siden, Mamasa skrev: Nei jeg så det ikke, men Jenny Skavland virker fantastisk kul Eng 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 28. oktober 2016 #5 Del Skrevet 28. oktober 2016 Definisjon på bra dame! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 29. oktober 2016 #6 Del Skrevet 29. oktober 2016 Wow- så ikke gmn men idet jeg leste denne tråden kom a på Dagsrevyen! Og da snakket hun om bærekraftighet, det er også bra! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 29. oktober 2016 #7 Del Skrevet 29. oktober 2016 Digger Jenny Skavland :D Har henne på snap, og hun virker helt herlig. Og den babyen hennes ser man jammen ikke mye til. Kanskje en hånd eller ei vogn en gang i blant. Applaus 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bananfluggu Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 29. oktober 2016 Vet ikke hvordan jeg finner klipper fra GMN, men det var så fornuftig og "selvsagt" det hun sa om barn i SoMe at jeg ble oppriktig glad. Er det noen som vet om man kan finne klippet noe sted? Vil gjerne at flere får med seg at kjendismødre kan ha sunne holdninger! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 29. oktober 2016 #9 Del Skrevet 29. oktober 2016 Sånn bortsett fra at hun nettopp stilte til intervju og hadde umerket reklame for Vero Moda, så er hun topp! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 29. oktober 2016 #10 Del Skrevet 29. oktober 2016 Fornuftig og reflektert! Skulle ønske flere bloggere tenkte slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nydelig Skrevet 30. oktober 2016 #11 Del Skrevet 30. oktober 2016 Jenny har gjentatte ganger hatt samarbeid med feks Costume, hvor de i ettertid har blitt felt av pfu. Hun er ikke noe bedre på skjult markedsføring en andre bloggere/kjendiser, men hun har et mye bedre image og slipper derfor unna med det uten riper i lakken. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelinaKyle Skrevet 30. oktober 2016 #12 Del Skrevet 30. oktober 2016 På hvilken måte er det Jenny sin feil at Costume har blitt felt av PFU, selv om hun var med i bladet? Det er da virkelig Costume sitt ansvar og ikke hennes. Redaksjonens avgjørelse, og virkelig ikke noe Jenny har noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nydelig Skrevet 30. oktober 2016 #13 Del Skrevet 30. oktober 2016 2 timer siden, SelinaKyle skrev: På hvilken måte er det Jenny sin feil at Costume har blitt felt av PFU, selv om hun var med i bladet? Det er da virkelig Costume sitt ansvar og ikke hennes. Redaksjonens avgjørelse, og virkelig ikke noe Jenny har noe med. Det går på kjennskap og vennskap. Jenny vet godt at det ikke var innafor å få påspandert feks en eksotisk ferie fra Costume. Ikke bare på henne, på mannen hennes også. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelinaKyle Skrevet 30. oktober 2016 #14 Del Skrevet 30. oktober 2016 1 time siden, Nydelig skrev: Det går på kjennskap og vennskap. Jenny vet godt at det ikke var innafor å få påspandert feks en eksotisk ferie fra Costume. Ikke bare på henne, på mannen hennes også. Joda, men dersom Costume hadde oppgitt at de hadde spandert ferie på dem, hadde det vært okey. Det gjorde ikke Costume. Ikke Jenny sin feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nydelig Skrevet 30. oktober 2016 #15 Del Skrevet 30. oktober 2016 Akkurat nå, SelinaKyle skrev: Joda, men dersom Costume hadde oppgitt at de hadde spandert ferie på dem, hadde det vært okey. Det gjorde ikke Costume. Ikke Jenny sin feil. Absolutt ikke. Smøreturer er ulovlig i næringslivet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelinaKyle Skrevet 30. oktober 2016 #16 Del Skrevet 30. oktober 2016 2 minutter siden, Nydelig skrev: Absolutt ikke. Smøreturer er ulovlig i næringslivet. Okay, da er jo saken en annen. Jeg trodde det var OK så lenge det ble opplyst om. Takk for info Men synes likevel Jenny er et friskt pust da. Har sansen for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bananfluggu Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter #17 Del Skrevet 30. oktober 2016 Og så var det jo faktisk hennes holdninger til eksponering av barn i SoMe denne tråden i utgangspunktet handlet om da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 31. oktober 2016 #18 Del Skrevet 31. oktober 2016 12 timer siden, Bananfluggu skrev: Og så var det jo faktisk hennes holdninger til eksponering av barn i SoMe denne tråden i utgangspunktet handlet om da. Det må jo gå ann å diskutere andre ting i tråder også. Eller så vil det jo bli opprettet en ny tråd for hver eneste ting en føler for å si. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 31. oktober 2016 #19 Del Skrevet 31. oktober 2016 På 30.10.2016 den 13.04, Nydelig skrev: Jenny har gjentatte ganger hatt samarbeid med feks Costume, hvor de i ettertid har blitt felt av pfu. Hun er ikke noe bedre på skjult markedsføring en andre bloggere/kjendiser, men hun har et mye bedre image og slipper derfor unna med det uten riper i lakken. Jeg synes Jenny er like mye skitekjerring som de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bananfluggu Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter #20 Del Skrevet 31. oktober 2016 Så mye for forsøket på å lage en framsnakk-tråd på KG. Kjære vene. Hvordan kan man slette tråder? Det var ikke hets av Jenny Skavlan jeg ønsket her (nei @O.G. , å kalle noen skitekjerring er ikke konstruktiv kritikk). 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg