Gjest Timaras Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 (endret) Selv går jeg minimum 4 km pr dag. Trener fysio 2 ganger i uken. Hva med deg? Får du bedre hverdager av fysisk aktivitet? Endret 28. oktober 2016 av Jaikkesant
Teriyaki Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 (endret) Jeg trener. Hovedsakelig jogging/løping. Både intervall, langkjøring og korte, intense økter som 3000-meter. Nå om dagen har jeg et tilbakefall på symfyseløsning, så kan ikke løpe. Står derfor og kjeder meg på elipsemaskin. Intervall da også. Trener 3-5 ganger i uken, avhengig av om jeg har ungene eller ikke. Får bedre hverdag både mentalt og fysisk av å trene ja. Endret 28. oktober 2016 av Teriyaki
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg har en medfødt sykdom som man kan bli veldig syk av. Jeg er helt avhengig av aktivitet for å holde meg så frisk som mulig. Jeg har en veldig fysisk aktiv jobb, og trener hardt 3-4 ganger i uken. Dette gjør at jeg klarer å være 100% i jobb. Jeg blir utrolig sliten og bruker fridagene mine kun på en treningsøkt og resten av fridagen må jeg bruke på å ligge og sove mye. Hadde jeg hatt en kontorjobb og ikke trent på fritiden hadde jeg vært veldig syk. Aktivitet gir meg energi og gjør meg sterkere i dårlige perioder. Anonymkode: 22ed8...d11 2
Snabeltann Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 Aktiv jobb som KRØV-lærer og løper 2-5 ganger i uka.
Gjest Timaras Skrevet 28. oktober 2016 #5 Skrevet 28. oktober 2016 14 timer siden, Teriyaki skrev: Jeg trener. Hovedsakelig jogging/løping. Både intervall, langkjøring og korte, intense økter som 3000-meter. Nå om dagen har jeg et tilbakefall på symfyseløsning, så kan ikke løpe. Står derfor og kjeder meg på elipsemaskin. Intervall da også. Trener 3-5 ganger i uken, avhengig av om jeg har ungene eller ikke. Får bedre hverdag både mentalt og fysisk av å trene ja. Ja det kvikkere opp dagene med trening. Ingen tvil om det.😊
Gjest Timaras Skrevet 28. oktober 2016 #6 Skrevet 28. oktober 2016 8 minutter siden, Snabeltann skrev: Aktiv jobb som KRØV-lærer og løper 2-5 ganger i uka. Krøv?
Gjest Timaras Skrevet 28. oktober 2016 #7 Skrevet 28. oktober 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en medfødt sykdom som man kan bli veldig syk av. Jeg er helt avhengig av aktivitet for å holde meg så frisk som mulig. Jeg har en veldig fysisk aktiv jobb, og trener hardt 3-4 ganger i uken. Dette gjør at jeg klarer å være 100% i jobb. Jeg blir utrolig sliten og bruker fridagene mine kun på en treningsøkt og resten av fridagen må jeg bruke på å ligge og sove mye. Hadde jeg hatt en kontorjobb og ikke trent på fritiden hadde jeg vært veldig syk. Aktivitet gir meg energi og gjør meg sterkere i dårlige perioder. Anonymkode: 22ed8...d11 Så bra.😊
HerKommerMummi Skrevet 28. oktober 2016 #8 Skrevet 28. oktober 2016 Går opp slalåmbakken minst to ganger i uken. Da går pulsen opp kan man si
Snabeltann Skrevet 28. oktober 2016 #9 Skrevet 28. oktober 2016 27 minutter siden, Jaikkesant skrev: Krøv? Kroppsøvingslærer :-)
skruf Skrevet 28. oktober 2016 #10 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg må trene og være aktiv for å holde en vond rygg som er avstivet i sjakk. Sykler eller går til og fra jobb (ca 3km en vei) Trener styrke i ca en time 3 ganger i uken. Har et helkroppsprogram oppsatt av fysioterapaut. Løper 5km på tredemølle (har hjemme) 3-4 ganger i uken. I tillegg har jeg en veldig fysisk jobb med mye gåing og tunge løft.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #11 Skrevet 28. oktober 2016 sirkeltrening, også kjent som crossfit Anonymkode: fd61f...228
Gjest Timaras Skrevet 29. oktober 2016 #12 Skrevet 29. oktober 2016 8 timer siden, Snabeltann skrev: Kroppsøvingslærer :-) Takk
Gjest Belle âme Skrevet 29. oktober 2016 #13 Skrevet 29. oktober 2016 Eg jogger nesten kvar dag, men kor langt spørs på treningspartnere og kor mykje vi begge gidder. Kan bli opptil 1 mil. Ellers er eg veldig aktiv heile tida, alltid i 100. Hopper, danser, springer osv. Så elsker eg å spele sport typ volleyball, handball og fotball. Det gjer eg ein god del.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #14 Skrevet 29. oktober 2016 Trener 4-5 ggr i uken. Varierer mellom løpeturer med baby i vogn, intervalltrening på mølle, spinningintervaller og styrketrening med egen kroppsvekt/trx e.l. Trener for å få energi og fordi jeg liker det. Anonymkode: 529c4...eb9
Cata Skrevet 29. oktober 2016 #15 Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Jogger to ganger i uka. En kort tur midt i uka, en litt lengre i løpet av helga. Dessuten trener jeg styrke (apparat/egenvekt) to ganger i uka. Om sommeren (april-oktober) pleier jeg også sykle til jobb. Jeg får nok bedre helse og det er kjekt å være i brukbar form, men hverdagen blir ikke bedre som sådan av treningen. Det tar for mye tid fra andre ting som jeg heller vil gjøre, så treningen er i grunnen bare et ork og et nødvendig onde. Endret 29. oktober 2016 av Cata
Rainbow Skrevet 29. oktober 2016 #16 Skrevet 29. oktober 2016 Trener ca 6 dager i uka, hver morgen før jobb og enten en joggetur eller en lang og bratt skogstur på lørdager. Treningen min er vha videoer fra et amerikansk treningsselskap som heter Beach Body. Litt forskjellig, styrke, intervaller, hiit, tabata, kickboxing, dans.. Liker best veldig intens cardio med mye plyo-trening! I tillegg er jeg aktiv med turer med hunden og hesten. Det har enormt mye å si for den mentale helsa mi. Blir gladere, og får veldig mye mer energi til dagen!
fjellstreif Skrevet 29. oktober 2016 #17 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg løper 2-3 ganger i uken, trener 1-2 styrkeøkter, og går turer med hunden. På vinteren går jeg mye på ski. Jeg koser meg med løping og turer, så dermed får jeg jo en bedre hverdag av treningen. Styrketrening synes jeg i grunnen er kjedelig, men det er viktig for å unngå belastningsskader.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #18 Skrevet 29. oktober 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en medfødt sykdom som man kan bli veldig syk av. Jeg er helt avhengig av aktivitet for å holde meg så frisk som mulig. Jeg har en veldig fysisk aktiv jobb, og trener hardt 3-4 ganger i uken. Dette gjør at jeg klarer å være 100% i jobb. Jeg blir utrolig sliten og bruker fridagene mine kun på en treningsøkt og resten av fridagen må jeg bruke på å ligge og sove mye. Hadde jeg hatt en kontorjobb og ikke trent på fritiden hadde jeg vært veldig syk. Aktivitet gir meg energi og gjør meg sterkere i dårlige perioder. Anonymkode: 22ed8...d11 For en stå på-vilje! Jeg beundrer deg! Anonymkode: 51308...e04
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #19 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg trener pilates for å få mindre muskelsmerter og det gjør hverdagen lettere Anonymkode: 51308...e04
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #20 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg løper 3-4 ganger i uken, en av turene er en langtur på +- 2 timer. Ellers varierer turene etter dagsform. Nå i vinter skal jeg prøve å legge til styrketrening og få litt mer variasjon i treningen min. Treningen gjør meg lettere til sinns og gir mer energi. Det er ofte vanskelig å komme i gang, men jeg har aldri angret på en løpetur og det er inspirerende og gøy å klare no jeg ikke har klart før. Anonymkode: 1fd0c...2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå