Gå til innhold

Til dere som slettet facebook-profilen deres.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fikk dere slettet facebook profilen deres for godt?

Anonymkode: c07c6...3f7

Gjest 2Bhonest
Skrevet

Du kan ikke. Du kan bare deaktivere den, men den blir ikke slettet.

Skrevet

Men man kan vel endre navnet til noe annet og slette alt av innhold?

Skrevet

Jeg tror uten å vite sikkert at når du deaktiverer profilen din så blir den automatisk slettet etter noen eller mange uker. Var i hvert fall en kompis som gjorde dette for noen år siden, men vet ikke hvordan det er nå. 

Gjest 2Bhonest
Skrevet
2 timer siden, Troll! skrev:

Ta og prøv å deaktivere en konto, så kan du reaktivere den 5 år senere. Det har jeg gjort med en annen konto enn min hovedkonto og vet du hva? Ikke en dritt var fjernet eller forandret, så jeg trenger ikke lese den linken for å vite hvem som har rett og ikke.

Skrevet
51 minutter siden, 2Bhonest skrev:

Ta og prøv å deaktivere en konto, så kan du reaktivere den 5 år senere. Det har jeg gjort med en annen konto enn min hovedkonto og vet du hva? Ikke en dritt var fjernet eller forandret, så jeg trenger ikke lese den linken for å vite hvem som har rett og ikke.

Er ikke noe å lese i linken, er direkte link for å slette kontoen, akkurat et trådstarter spurte etter.

Gjest 2Bhonest
Skrevet
26 minutter siden, Troll! skrev:

Er ikke noe å lese i linken, er direkte link for å slette kontoen, akkurat et trådstarter spurte etter.

Men den sletter ikke. Be there, done that can do it again next year.

Skrevet

Slik jeg forstår det blir den i første omgang deaktivert i 14 dager. Dersom du ikke reaktiverer den i løpet av den tiden får du en melding der du må bekrefte sletting. Dette for at man skal ha en mulighet til tenke over saken før den blir endelig slettet.

Jeg opplevde det samme da jeg ville slette en blogg jeg har der inne. Er nå halvveis i "tenkeperioden".

Skrevet

Kontoen blir slettet etter en stund. En venninne av meg har ikke hatt facebook på 6 år, og hun måtte lage ny konto, legge til venner osv.

Anonymkode: cc832...899

Skrevet

Man kan slette ja, forskjell på å deaktivere og slette. 

Anonymkode: 3ba9f...11c

Gjest Black Amethyst
Skrevet (endret)

Da jeg slettet min facebook konto så slettet jeg alt jeg hadde av egen informasjon, grupper,  bilder o.s.v...

Fikk høre av ei tidligere venninne at Facebook kunne aldri bli slettet siden ho og mannen hennes fortsatt fant den igjen da de googlet etter deres facebook konto igjen, men da jeg googlet etter min så fant jeg det ikke igjen. Jeg kan fortsatt ikke finne det nå og nå er det mange år siden jeg slettet det.

Det er helt borte vekk! Noe jeg er glad for og, men det stemte iallefall ikke noe med hva den venninna fortalte meg. 

Endret av Black Amethyst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...